The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 20 juli 2011

Laatste Mandje en Nine-patch

Hieronder zie je het bakje met Nine-Patch en het laatste mandje wat ik nog moet apliceren.
Gisteren niet veel gedaan, want we zijn met het hele gezin plus vriendin en vriend naar de Efteling geweest.
Was voor mij denk ik  5 jaar geleden. En dan is er weer veel bijgekomen.
Ik ben in Joris en de draak  en de Vliegende Hollander geweest, maar ik weet het nu wat het is
 en dat NOOIT meer.
Maar de jongens zeiden: Oh mam ga toch mee, hij gaat niet hard en maakt niet veel bochten, en ja hoor daar heb ik me weer beet laten nemen. Ik kan wel zeggen:"ïk ben er in geweest".
Nu de tour kijken en apliceren.


Groetjes Merian


4 opmerkingen:

  1. Krijg spontaan zin om naar de Efteling te gaan... En het is ook niet zo aan mij besteed om teveel achtbanen in te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful fabrics for your baskets! Warm regards, Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in blogland.
    Leuk je mandjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stofjes. Ik ga volgende week weer op zoek naar mooie lapjes.
    veel succes,
    Inekeoriginal

    BeantwoordenVerwijderen