The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

vrijdag 29 juli 2011

De zijkantjes.


Het stapeltje links boven daar liggen de 10 zijkantjes die ik nog moet van de 24.
De rest is een gedeelte van wat ik af heb.
Het speldenkussentje is een  patroon dat Jeanneke onworpen heeft, ik heb het in mijn eigen kleuren gemaakt.
Vandaag nog wat strijken voor mijn oudste zoon want die gaat morgen op vakantie met 6 jongvolwassnen naar Portugal.
En dan hebben de ouders het rijk alleen, want de jongste zoon is een week geleden met zijn vriendin en ouders op vakantie gegaan. Die zit deze week nog heerlijk in het zonnige Kroatie.
Misschien komen er vandaag nog een paar zijkantjes af.

Het was goed dat ik de roos gefotografeerd had want de dag erna was hij weg vanwege de hevige regenval.
Jammer want er zat maar een knop in,  hopelijk geeft hij nog meer knoppen deze zomer maar
 dat ligt aan het weer.

Ik had nog mijn quilt Give Tanks van Rosalie Quinlan liggen. De top was af maar verder nog niets.
Gisteren heb ik de top uit uit elkaar gehaald, want ik wil hem quilt-as-you-go manier door quilten en zo zijn de stukken veel kleiner en is het makkelijker om hem te gaan doorquilten, en dan gaat hij wel af komen (hoop ik ). Ik zag er zo tegenop om zo'n grote quilt onderhanden te nemen tot ik bij Dorry deze manier van doorquilten zag.
Maar dat laat ik je de volgende keer zien.

Een fijn weekend en mooi weer.

Groetjes Merian

2 opmerkingen:

  1. Ik heb het al gezien, en ik vind het een schattig speldenkussen, groetjes van Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhooi,,
    Wow,, Dit ambacht is erg mooi, lief en mooi,,

    Uhooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen