The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 17 januari 2024

Handwerkbeurs

Morgen een week geleden naar de Handwerkbeurs in Houten geweest.

Ik kon er plotseling toch naar toe.

Daar was ik heel blij mee.

Ik ontmoette daar  Arja en Marja.

Het was er gezellig druk.

Wat quiltwinkels, Borduurwinkels en veel garen winkels.

Wat lapjes meegenomen, patroon van de sneeuwmannen en het schaap van Farmyard.

En een leuk borduurpatroon van 't Gaerenhuys.

O wat heeft die mooie spullen, daar wordt ik heel blij van.

Ik wil wel 100 worden!Hahaha

Maar ja, als ik stop met werken, moet er natuurlijk wel een voorraadje zijn!

Heb ik helemaal niet😂


Verder ben ik gegaan met de Uilen-quilt, 

(ik kan de naam niet onthouden, dus noem ik het maar de Uilen-quilt.

Er zit ook een Uil erin. 


        

Het volgende blok is ook klaar


 Het totaal plaatje tot nu toe.
 


We gaan straks weer verder.

Nog even mijn spullen vast pakken voor morgen.

Dan mag ik naar Ermelo.

Waar we een Singertjes dag hebben bij Marja.

 

Altijd leuk en spannend wat we gaan maken. 


Jullie horen het van me.


Groetjes 

🌸Merian🌸



4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie "buit" heb je bijelkaar gezocht op de beurs. Je kunt weer even vooruit. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik blijf het zeggen wat is jouw kleurkeuze toch goed. Dat zachte vind ik zo mooi. Ja de beurs was leuk he! Ik ben ook geweest alleen. Vond het ook goed georganiseerd.
    Veel plezier vandaag! Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige buit, ja inderdaad, je mag wel een hoge leeftijd bereiken om alles te maken. Je kan nu zeker vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond je post geweldig! Je unieke perspectief onderscheidt je schrijven. Ik kijk uit naar meer!

    BeantwoordenVerwijderen