The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

zaterdag 29 juni 2024

Veel te lang geleden....

Ja, dat is het zeker, veel te lang geleden.

Weken vliegen voorbij.

Veel tijd gestoken in het voorbereiden van onze Rondreis Schotland.

Weinig quiltwerk gedaan.

Maar de blokken van de Uilenquilt zijn klaar.

Ik heb ze niet allemaal gemaakt.

Ik wil hem graag kunnen ophangen aan de muur in de gang.

De laatste blokken zijn gemaakt in Schotland.

Ik had alles voorbereid.

Netjes in zakjes gedaan.

Dus kon het zo pakken in de avond na een mooie dag in Schotland. 

De grens van Engeland naar Schotland.

De schapen in onze achtertuin bij ons eerste huisje



Zomaar een natuurfoto, we hebben er zoveel😉


Maar nu eerst een foto van de Quilt!



De rand heb ik ook uitgezocht.

Ooit nog gekocht bij Bep💖

Ik wilde graag een lichte rand deze keer.
Dus ik duik in mijn bakken met stof,

 want ik wist precies welke ik wilde hebben.

Hopelijk is het net genoeg, want ik heb er niet zoveel meer van.

Maar nog wel lange stroken.

Als ik een behoorlijke aantal meter van een stof heb,

 doe ik altijd zo gebruiken dat ik altijd de lengte over houdt.

Er komen misschien nog wel hoekblokken erin.

Daar moet ik nog even over nadenken.

 

Een fijne dag,

geniet van het mooie weer.

 

Groetjes 

Merian🌸



1 opmerking:

  1. Prachtig, zo mooi die lichte kleuren, ben echt benieuwd wat de rand gaat worden

    BeantwoordenVerwijderen