The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

vrijdag 25 januari 2019

Wat brengt januari......

Januari brengt
🌸een top die af is.
The birds.
Helemaal blij mee.
Nu nog een achterkant bedenken.
Ik heb nog wat grote  lappen liggen
 eens kijken wat ik daarmee kan.


En wat doe je dan.
Want as zaterdag begin ik met een nieuwe Bom.
The Sarah Wistar quilt bij Petra Prins.
O ja, ik heb nog het Nederlands erfgoed liggen.
Dus die heb ik opgepakt.
En weet je, de blokken zijn eigenlijk allemaal kleine quiltjes.
Kijk maar.



En zo komen ze aan de grote lap te zitten.

Vindt hem nog steeds mooi!
Af en toe toch maar een blokje doen.

🌸Helaas van een lief iemand afscheid moeten nemen💗

🌸een heerlijk weekend geboekt naar Valencia met vriendin.
Half mei gaan we🌞

🌸 Een heerlijke wandeling met Mayra  gemaakt vorige week zondag.
De mannen waren hier naar Willem II - NAC.
Gelukkig heeft Willem II gewonnen😊

Fotograferen vind ik ook leuk.
En dan collages maken.



🌸Gisteren mocht de leeftijd van 54 bereiken.
Ik was met 2 lieve vriendinnen gaan High tea.
En deze keer bij Robert van Beckhoven.
Het was heerlijk.

Verder kreeg ik van DH het nieuwe quiltboek van Susan Smith.
Mag ik morgen mee nemen.
De koekjesbijbel van de  DS Sven en DS Kevin.
Mag gezellig met een vriendin naar de film Mary Queen of Scots
met een hele lekker hotdog van Hotdog bar Dwars
als je ooit in Tilburg moet je echt daar een keer gaan eten.
En lekker douchschuim met boddymilk met Rozengeur.



🌸 En morgen beginnen met een nieuwe Bom.
Ben benieuwd.
Maar volgens mij komt dat helemaal goed.
Ik heb er zin in.

🌸En as dinsdag naar mijn vriendin Marja.
Die heeft een Singertjes dag georganiseerd,
Heerlijk.

Maand januari is een goed begin van 2019.

Voor iedereen een fijn weekend.

Groetjes Merian en Mayra.





10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een verwennerij. Mooie vogel top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag.
    De top met vogeltjes is mooi geworden zeg.
    Verder ben je met mooie dingen bezig............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke lieve en lekkere dingen gekregen. Echt verwend. Veel plezier met je nieuwe BOM. Groetjes Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En voor morgen, veel plezier bij Petra Prins.
    Je projecten zijn zo mooi, prachtige kleuren ook.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd. Heerlijk al die festiviteiten dat hoort erbij. Heel veel plezier in Zutphen wordt vast gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a wonderful array of gifts on your special day. I love all your projects and have several of the patterns too. Yours will be my inspiration. Happy Stitching in 2019.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je vogeltjes quilt, en het Nederlands erfgoed is prachtig in het bruin en blauw.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen