The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

vrijdag 4 januari 2019

Van 2018 naar 2019....

Op de laatste dag is toch nog  1 top afgekomen.
De Strawberry fields quilt.
Nu even nadenken welke achterkant ik wil.
En dan kan hij gedubbeld worden.


We zijn die dag nog lekker naar het strand geweest.
Mayra vindt vuurwerk niet zo leuk.
Daarom zijn we de laatste dag van het jaar naar Zee geweest.

Naar ons favoriete plekje.
Zoutelande.


Waar we lekker gewandeld hebben.
Af en toe het zonnetje.
Waar we alle 3 van genieten.

Eind van deze maand begin ik aan een nieuwe quilt bij Petra Prins.
De Sarah Wistar Quilt.
Ik heb er zin in.


Ik heb mezelf beloof dat er 2 tops af moeten zijn voor die tijd.
De Strawberry Fields is af.
De Birds-quilt gaat ook goed.
De laatste rijen worden compleet gemaakt.
Ze zitten met zijn 2 al aan elkaar.
De rand kan geknipt worden.
Dit komt ook zeker klaar.


Met kerst nog mooie kadootjes gehad.
Ze kennen me goed.
De boeken was een verrassing.
Ik vind de tweede oorlog erg interessant.
En vorig jaar met DS Sven naar Auswitch geweest.
Een mooie bakvorm en de stempelset van Jeanneke.
En een hele mooie armband van DH.
Met een mooie tekst.
Believe in yourself.



❤❤❤

Een jaar met mooie momenten
Een jaar met gezellige momenten
Maar ook met mindere dagen
Beslissingen genomen die goed voor mij zijn
Een jaar dat ik nu opsla
in de herinnering van mijn leven
Dat het nieuwe jaar rijk mag zijn aan mooie dagen....
En dat je heel veel liefde in je mee mag dragen..
Ik hoop voor jou en mij een mooi sprankelend 2019

❤❤❤

Voor  iedereen een fijn weekend.

Groetjes Merian en Mayra.




7 opmerkingen:

  1. Mooie woorden Merian,een Creatief Inspirerend en vooral Gezond 2019 voor jou en je gezin.Leuk vooruitzicht een nieuwe quilt bij Petra Prins en je quilts zijn prachtig geworden.Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jou en de mensen waar je veel van houdt een heel gezond bijzonder nieuw jaar. Zoutelande is ook mijn plekje. Ik ging als meisje van 17 op de fiets van Tilburg naar Zoutelande. Voor het eerst op vakantie. Een heel fijn begin van het nieuwe jaar om een nieuwe cursus te gaan volgen. Veel plezier, gr. Maud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goed begin met bijna twee tops af en het vooruitzicht van een mooie nieuwe uitdaging.
    Wat ben je heerlijk verwend met mooie cadeaus. Genieten maar dit nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook alle goede wensen en creatief blijven dit jaar.
    Prachtig je quilts..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn mooi, beide erg verschillend, maar duidelijk jou quilts.
    Leuk dat je een quilt gaat maken bij Petra Prins, succes, het is echt een mooi patroon.
    Een gelukkig, gezond en creatief 2019 gewenst voor jullie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat er weer (bijna) twee leuke mooie quilts van je
    affootjes gaan worden !
    Ook alle goeds, leuks, gezondheid en creativiteit voor 2019 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie quilts gaan dat worden. Ook voor jou de beste wensen voor 2019!

    BeantwoordenVerwijderen