The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 7 maart 2018

Van alles wat....


Als eerste een stukje
 van de nieuwe rand van The Osbourne House.


Ik vind het wel iets worden.
Bloempotjes en ja hoe noem je nou dat andere blok!!


We gaan over anderhalve week op quiltweekend.
Dus nog maar even wat voorbereiden.
Kan ik daar lekker doorwerken.

Voor een hele lieve collega Pannenlappen gehaakt.


Ze was er blij mee.
Ik wist welke kleur ze wel leuk zou vinden.

En natuurlijk afgelopen zaterdag 
met Mayra in de sneeuw gewandeld.
Het kon nog net.
We waren weer naar Ter Heide bij de Moerse hoeve geweest.
De hooglanders stonden nu wat dichter bij.
Zij geniet en wij genieten.
En daarna thuis lekker aan de warme chocomelk.


Vorige week begon mij accu van mijn fiets te haperen.
En dat kon ook wel.
Ik heb met die fiets 13.500 km gefietst. (in 6 jaar)
En dat met 1 accu!!
Dus op pad voor een nieuwe fiets.
Veel geprobeerd en uitleg gehad.
En ben voor deze fiets gegaan.


De eerste 10 km zijn weer gefietst.
We gaan nog voor veel meer.

Ik ga nog wat voorbereiden voor het weekendje weg.

Een fijne gezellig avond.
Groetjes Merian en Mayra.








3 opmerkingen:

  1. mooie fiets,heb ook 6 jaar met mijn eerste accu gedaan veel fiets plezier met je nieuwe fiets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig blogje weer.
    Veel fietsplezier met je nieuwe fiets.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke pannelappen heb je gehaakt !
    Mooie kleurtjes en lapjes voor de Osborne :o))
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen