The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 28 november 2012

Werd het weer wat later de Huisjes want..........

Ja, DH was afgelopen dagen en vandaag vrij.
En we hebben even de zolder grondig onder handen genomen.
Maar de huisjes van vorige week zijn wel af.
Hier komen ze dan.


Sommige  lijken wat scheef  te zitten maar dat komt goed.

Ik ben gisteravond bezig geweest met de rest van de huisjes te ordenen.
Dan ziet mijn tafel er zo uit.


Nog een paar nieuwe huisjes moeten er bij.
Dus weer lapjes bij elkaar zoeken met combinaties die ik nog niet heb gehad.
Nummeren, waar zijn die stickers toch weer, helaas niet gevonden dan maar schilders tape.

Een schema erbij met de laatste rijen, want ik wil geen fouten maken.
Zo nu klopt het.
Ik denk nog een stuk of 11 huisjes knippen.
En dan ga ik weer verder met huisjes bouwen.

Ik was vorige week naar de Margriet Winterfair geweest.
Daar zag ik dit huisje, die moest natuurlijk mee.


En het theepotje en de kerstman.

Vandaag lekker met DH en Mayra naar de zee.
DH is vrij omdat het vandaag onze trouwdag is.
Al weer 27 jaar getrouwd en al 27 jaar zijn wij vrij op die dag.
En gaan we ook meestal weg vroeger met de kinderen tot die naar school gingen.
Nu zijn ze werken en stage lopen dus mag Mayra mee.

groetjes en tot volgende week.
Merian

7 opmerkingen:

  1. Hartelijk Gefeliciteerd en veel plezier aan zee. Wat een leuk theepotje :) super. Wat zal 2013 een afkickjaar voor je worden, maar ja je mag hem nog lekker quilten.
    Groetjes tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd,.. wat een prachtige huisjes maak je toch!! Echt wel i van de mooiste,...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je trouwdag en je huisjes zijn super en je theepotje vind ik echt super leuk wat een mooi ding zeg. veel plezier vandaag aan zee met Mayra.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die huisjes!!! De kleuren zijn zó mooi. En knap dat je zo op schema bent!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van Harte Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Lekker dat Mayra nu mag meegenieten van deze dag (genieten zal ze anders ook wel doen......)
    Leuk te zien hoe huisjes bij jou zijn. Ieder zijn eigen stijl!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi meisie,
    Proficiat met je trouwdag! Hou m in eren!
    Ook DH gefeliciteerd!
    Knuffel voor Mayra!
    Liefs, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd jullie en een leuke dag gehad samen met mayra aan zee...............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen