The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

maandag 19 november 2012

Natuurlijk huisjes en het hoedje..........

Er zijn er al weer 7 huisjes af.
Kan zelf al weer een nieuwe rij eraan zetten.
En dan nog 3 rijen.


Ik had weer wat besteld bij Het Witte Luik .
Kijk maar.


Wat bedeltjes, kant en hele leuke kerstlabels.
En je krijgt daar altijd een  kadootje.
Deze keer zijn het kartonnen spools om garen of kant er om heen te doen.

En mijn Hoedje is af.
Heb het hoedje even op de beer gezet.
Vind hem zelf wel heel erg leuk geworden.


Och Mayra was gisteren met DH en DS Kevin het bos in geweest.
En nu was het zo erg dat ze toch wel even de douch in moest.
Vindt Mayra dat leuk.
Kijk maar.



Ze laat het gelaten toe.
Er kwam een hele boel zand van af.

Zo, dit was het weer.
Ik heb een  drukke gezellige week.
Donderdag met vriendin naar de Margrietwinterfair.
Verder nog quilten met Sabine en Anita.
Vrijdag Jubilarissen dag op het werk.
En dan nog tussendoor natuurlijk strijken ,boodschappen doen en nog meer huishoudelijke dingen .

Iedereen een fijne week.

groetjes Merian

9 opmerkingen:

  1. Nou dat hoedje vind ik ook heeeeel erg leuk. En dat arme hondje. valt het zand er na een uurtje niet gewoon van af. Even stofzuigen, klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen zie ik alles in het eggie want ik wil wel even passen hoor. Wat heb je en heerlijke week voor de boeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, lekker druk.
    O wat is Mayra toch en prachtige hond he? Echt een schat hoor. Dat hoedje vind ik enig.

    Veel plezier de rest van de week en geniet er van.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende huisjes wederom, gaat hij klaarkomen voor het Dotten weekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat een dotje die Mayra! En zo lief onder de douche, haha!
    Ik heb het hoedje ook even gepast vandaag, leuk!!!!
    Het einde van je huisjes is in zicht! Ik heb respect voor je doorzettingsvermogen. Lieve groetjes, Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie spulletjes en hoedje Merian! Wat heb je toch een brave hond, het is echt een schat.
    Veel plezier donderdag op de fair! Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je al ver met de huisjes! Ga je het hele jaar compleet maken of minder? Ik moet er nog een boel inhalen.
    Je hondje is echt een schatje.
    Groetjes van Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Rita,

      Ik ga het jaar compleet maken.
      In totaal 348 huisjes en 2 grote huizen.
      Groetjes Merian

      Verwijderen
  8. Tolle Häusser und ein süßes Hundekind.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen