The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

maandag 14 november 2011

Ik ben eruit.

Bedankt voor jullie reactie's.
Ik heb er een rose rand naast de vierkantjes gelegd. Foto gemaakt, dit was het toch ook niet.
Toen er een bruine rand er langs gelegd, ja hier kan ik denk wel mee leven.
De vierkantjes vallen dan niet weg.
Kijk maar naar de foto's.

 Met rose.


Bruin.

Het word de bruine rand. De volgende randen ook maar meteen gekeken.
En dat lijkt me zo ook wel goed.
Ik zelf vind het zo veel warmer worden.

Zo, nu eerst weer wat huishoudelijke taken verrichten zoals strijken, (wat bijna elke dag wel voorkomt, maar ik heb een hekel aan grote stapels.) vaatwasser opruimen.

Fijne dag iedereen.
Groetjes Merian

10 opmerkingen:

  1. Ja, met de bruine rand is het veel mooier. Lekker 'ingepakt'.
    Ik ga nog even stomen.. hoest...kuch
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met de bruine rand. Veel strijkplezier, ik heb net gedaan met strijken.
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wundervoll. Das ist ein toller Quilt.Ich liebe diese Farben.

    Wonderful, that's a great Quilt.
    I love this colours.

    Greets from Germany

    Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, inderdaad veel beter.
    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele goede keuze Merian.Wat wordt het een mooie quilt.Nu ga ik maar eens aan de strijk,dat blijft maar doorgaan.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa, dit heb ik bedoeld Merian. Nu komen de blokjes beter tot hun recht.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yes, I like the brown also.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Merian met die bruine rand.
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen