The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 30 november 2011

Een nieuw virus.

Even een kort berichtje.
Zoals ik bij Jeanneke al had  gezien, hebben we met zijn allen een nieuwvirus ontdekt.
Ik ga ook mee doen, weet niet of ik het elke dag haal maar dan worden er op andere dagen meerdere huisjes gemaakt.

En ja, ik ben voor mijn fiets geslaagd.
Er wordt nog een ander stuur opgezet.
Vrijdag komen ze hem thuis brengen.

Al met al heb ik vandaag dus niets aan mijn Kerstquilt kunnen doen, maar morgen hebben we onze gezamelijke Bee dus kan ik er dan aanwerken.

Groetjes Merian en allemaal een fijne avond.

2 opmerkingen:

  1. Ik heb even snel gekeken bij Jeanneke maar ben dan op m'n handen gaan zitten.
    Ze zijn echt wel leuk die huisjes maar ik heb al zo veel wilde plannen!
    Ik volg de maaksters wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Merian, ik ga ook meedoen. Ik weet niet of het een poppen-, baby- of gewone quilt wordt maar we gaan ervoor!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen