Het moet niet gekker worden 2 x op een een berichtje schrijven.
Ik schrok een beetje van het aantal wat ik ga tekenen en knippen.
Ik heb van iedere kleur 2 stapeltjes uitgezocht.
Dus ik heb 10 stapeltjes van 5 lapjes.
en dat keer 11 stukjes van het huisje brengt je op 550 stuks.
Dan nog de ramen en deuren, dat 50 x2 is 100 stuks.
En dan is de lucht er nog niet bij.
Dat is 50 x3 is 150.
Ik heb alles op een dienblad neergelegd, om een beetje het overzicht te houden.
Ik ga ze niet allemaal gelijk tekenen en knippen, maar het moet wel af voor het weekend.
Niet dat ik geen huisjes heb liggen maar ik wil verschillende huisje bij elkaar leggen in de schuinen rij
en niet de zelfde bij elkaar.
Wij, Quilters zijn toch harstikke gek of niet!!!!!
Hartstikke GEK zeggen ze hier met een glimlach.
groetjes Merian