The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

dinsdag 28 februari 2012

stand "HUISJES"

Wat is de stand van de Huisjes van afgelopen week.
Helaas maar 1 huisje klaar.
Huisje no 51.


De rest van de week heb ik zoals ik in het vorige blogje schreef de huisjes aan elkaar gezet.
Ik heb de eerste rij  aan elkaar gezet.


Moeilijk fotograferen hoor, om hem helemaal erop te krijgen.
En dan de volgende rij.
Ik begin na te denken, doe ik huisje voor huisje of weer een rij maken of elke keer 5 a 6 huisjes aan elkaar en dan aan de eerste rij.
Ik heb gekozen om elke keer 5 a 6 huisje aan elkaar te maken en dan  aan de eerste rij.
Nu zijn er 2 rijen aan elkaar.






En je ziet je stad groeien.

Nu ben ik met de derde rij bezig.

Ik wilde eerste de quilt in stukken aan elkaar zetten, Quilt as you go.
Maar ik heb besloten om dat toch maar niet toen doen.

Vandaag werk genoeg.
Eerst boodschappen en dan natuurlijk de derde rij aan elkaar zetten.
En verder wil ik nog wat huisjes knippen voor de Bee a.s. donderdag bij Christel en voor het quiltweekend  in Loon op Zand.

Fijne week iedereen.

Groetjes Merian




4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al erg mooi uit !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your houses are very beautiful. I love the soft colors you had chosen.
    Groetjes
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het zijn leuke straatjes en de kleuren in het echt veel mooier. Ik ben al stapeltjes aan het maken voor Loon op Zand.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes heb je in je straatjes.

    BeantwoordenVerwijderen