The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 1 juni 2022

Het Lente quilt van ons Singertjes dag!

Het Lente quilte van ons Singertjes dag 🌸

Deze keer was ik aan de beurt 

om ons Singertjes dag te organiseren.

Altijd leuk, wat ga ik verzinnen wat we kunnen maken.

Al op de terug weg van de vorige keer,

kreeg ik een idee.

Ik wilder iets doen met stempels.

Ik heb bijna alle stempels van Jeanneke😃🌸

Dit is het geworden.

Helemaal zelf verzonnen.

Ik heb de 1 inch vierkant, 2 inch vierkant en de 1 x 2 inch stempel gebruikt.



De dag ervoor ben ik aan het bakken.

Deze keer zijn het mini slofjes geworden.

Met aardbeien of peertjes.

Ik maak alles zelf.

Het deeg, vanille pudding zelf de spijs.

Ja, mijn aanrecht ziet er dan zo uit. 😀😂


Ik had voor iedereen een pakketje gemaakt.

Alles was van te voren gestempeld.

En konden Arja, Ina en Marja het meteen uitleggen.

Het middenstuk had ik al voor hun gemaakt.

Dit heb ik gedaan met de 1/2 inch hexagon stempel.


Daarna kunnen de Singertjes op tafel.



Er wordt hard gewerkt.

Even een pauze.
Want onze magen moeten natuurlijk ook wel gevuld worden.
Asperges soep met broodjes.


Daarna snorren de Singertjes weer.

Met dit geweldig resultaat😍


Ze hebben hard gewerkt.

Het was een geweldige gezellige dag.

De volgende datum wordt al weer gepland.

Ik ga nog even nagenieten.
Eerst even strijken en dan mijn quiltkamer in.
Vanmiddag werken.

Groetjes Merian en Mayra.


(dit is het bot wat Mayra voor haar 10 verjaardag heeft gehad)








 

4 opmerkingen:

  1. Dat moet een heerlijke dag zijn geweest. Mooie dingen gemaakt, gezelligheid en mmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dit blogje en leuk die kleine quiltje............liefs. Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt dat je zo open en eerlijk tegen ons bent in je berichten

    BeantwoordenVerwijderen