The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

zaterdag 31 oktober 2020

Tijd vliegt

 En is het toch weer bijna 6 weken geleden dat ik iets gepost heb.

Had goede voor nemens, maar de tijd blijft vliegen.

Mijn werk weer oppakken, 2 x in de week fysio,

en dan is de week weer om.

The Pocket of Posie, 

de Blokjes worden gemaakt.

En komt de twijfel, alleen bruine of af en toe toch een blauwe er tussen.



Veel reacties gehad op Instagran\m en FCbook.
 Nu ga ik kijken of het toch wel kan af en toe een blauw blok er tussen. 
Je ziet dat toch als je er meer af hebt. Maar het lijkt me wel wat.
Elke week komen er een paar bij.

Ik ben ook aan de I-Spy quilt begonnen.
Het is een patroon Brigitte Giblin.
Ik zag hem voorbij komen.
En dacht, en dan in mijn kleuren.


Deze foto is gisteren genomen.
En vandaag zitten ze er bijna allemaal aan.
Op naar de volgende ronde.

De kerstquilt  🎄 Sew Merry quilt🎄


is komende week weer aan de beurt.

Vorige week even met Mayra naar het bos geweest.
Ik vind de herfst zo mooi!🍂🍄🍁🍂


Ik vind hem zo mooi💗



Afgelopen week Proef gebakken.
Zelf een slof gebakken.
Ook zelf Amandelspijs gemaakt.
Het recept staat in het nieuwste boek van Rutger.
De banketbakkerroom heb ik ook zelf gemaakt.
Je wilt geen kant en klare meer!!
Bij mij ging er  appeltjes erop.
Jammie!!




Voor iedereen nog een fijne zondag.
Helaas niet zo'n mooi weer als vandaag.

Groetjes  Merian en Mayra 💖


3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk gezellig blog, prachtige kleuren gebruik je. De kerstquilt ook zo mooiiiiii
    Had je brood op insta gezien, water loopt me in de mond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt. Je kerstquilt wordt erg mooi.
    Veel plezier met alles.
    groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen