The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

maandag 19 augustus 2019

Sarah Wistar Quilt

Er zijn nog wat Sarah Wistar Quilt blokken bij gekomen.
Eentje van deze maand vond ik zo leuk
 dat ik hem nog een keer heb gemaakt.


En ik kwam dit stofje weer tegen.
Downton Abby.
Die moest er ook in.
Dus heb ik zelf een blok verzonnen.


En van deze hieronder zat al een blauwe combinatie.
Nu heb ik er een bruine van gemaakt.

Nu denken jullie.
Waar komen die dan?
Er komen nog meer applicatie blokken.
Ik vond het aantal wat ik nu heb wel genoeg.
Dus daar komen deze 3 blokken voor in de plaats.
Nu is het wachten op de volgende opdracht.
Nog 2 weken, dan mogen we weer naar Zuphen.
Ben al wel vast wat blokken aan elkaar aan het zetten.
Het kan maar gedaan zijn.;) 

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Opendag geweest van 
Erg gezellig.
Paar leuke lapjes gescoord.
Voor de kerst quilt, achterkantjes en nog meer.
Een klein schaartje en een nieuwe potlood.


Ik zie nu dat het band op zijn kop ligt :):)


Voor iedereen een fijne week.
Ik ga aan de strijk.
Groetjes Merian en Mayra











4 opmerkingen:

  1. Oooh, dat eerste blokje met die roosjes, wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer hele mooie blokken gemaakt zeg, hele mooie stofjes weer gescoord bij Marcha. Ga zo lekker door............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blokjes en je buit van lapjes, heerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die van Downton. In september komt de speelfilm in de bioscoop. Die ga ik zeker zien. Zo een leuke serie. Je hebt kerstquilt plannen ben benieuwd naar je patroon.

    BeantwoordenVerwijderen