The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

donderdag 22 juni 2017

Een nieuwe quilt in aantocht!

Nog even een berichtje.
Voor ik morgen met mijn vriendin Judith naar Rome ga.

Er bleef maar een quilt uit het boek,
 Promenade dan un chateau Hollandais,
 in mijn hoofd zitten.

De Osborne Quilt.
Eerst met  een bruine rand geprobeerd.
 Maar dat was het toch niet.
Ik miste kleur.

Ik had nog een mooie quiltstof van Tilda liggen.
(die ligt onder op de foto)
En daar ben ik mee aan de slag gegaan.
Lekker winkelen in je eigen kast.
En dan komt er dit op tafel.
En hier ben ik heel blij mee.



 En wat doe je als het heel warm buiten is?
Nou dan ga ik boven op mijn quiltkamer zitten.
In de ochtend gaat het daar nog goed,
en in de middag zetten we gewoon de ventilator aan.


Volgende week ga ik er mee verder.

Mijn koffer is gepakt.
We vliegen om 9.50 vanaf Eindhoven.
Wordt vervolgd.

Iedereen een fijn weekend.
Groetjes Merian en Mayra.





2 opmerkingen: