The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

zondag 23 november 2014

Nieuws van de Gossip!

Daar ben ik weer.
Het is altijd even terug op aarde komen
 als je zo'n gezellig quiltweekend heb gehad.
Ik ben weer verder gegaan met de Gossip.

Ben een paar blokjes verder.


Li-boven: zie je een blok wat in de plaats komt
 van het  Hexagonnenblok.
Hij is nog niet helemaal af.
Li-onder: zie je het bloemenmandje,
 waar ik een extra hartje heb op gedaan.
In de het midden: de combinatie blok met een hele lange bloem.
Re-boven: de ster.
Re-onder: een dresden plate die nog niet helemaal af is.

Het is zo leuk om te doen.
Elke keer stofjes bij elkaar zoeken,
 deze wel, deze niet!! 
In het geheel ziet het er dan zo uit.


Ik vind het goed zo.
Kan er de hele tijd naar kijken.

Vandaag ook nog even naar de Brocante markt
 in Kaatsheuvel geweest.

Het was er heel druk, vele mooie dingen gezien.
Ik heb wat bak spulletjes en kantjes gescoord.


Van de week kwam ook nog Daphne's Diary binnen.
Het witte kant moet nog wel in de thee!!!!!
De rondjes ga ik van de week nog gebruiken.
Ik heb een paar recepten gevonden voor koekjes
 met weinig of geen suiker.

Die moet ik even uitproberen.
Woensdagavond komen hier de steekjes.
Die worden proefkonijnen voor de koekjes;).

Iedereen een fijne werk of quilt week.

Groetjes Merian en Mayra.


Onze luiwammes!!







6 opmerkingen:

  1. Hier ook gossip gossip masr vanavond wat kerstborduursteekjes. Ben benieuwd naar de koekjes.......jammie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal moois :0))
    en ook lekkers om te proberen in t verschiet ...
    Veel plezier hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wordt dat een mooie quilt. Supergave stoffen, kan me goed voorstellen dat je er naar jan blijven kijken.
    Oohhhh, lief lui hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren gebruik je voor de gossip. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt weer een "echte Merian" met al die prachtige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, die zachte tinten van je Gossip. Hebben de koekjes gesmaakt? Minder suiker is ook een kwestie van wennen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen