The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

dinsdag 22 mei 2012

Willem II en Huisjes

Na een geweldige zondag voor de willem II supporters zoals ook ons gezin.
Het was spannend, geweldig en mooi.
Ik heb wel 250 foto's gemaakt, van voor de wedstrijd, tijdens en na de wedstrijd en
 natuurlijk op de heuvel.
Ik zal een foto laten zien


Dit was 30 seconden voor het einde van de wedstrijd.
De reserve spelers die klaar staan op het veld op te gaan.


Dit is een sfeer foto.
Ik weet dat mijn jongste DS daar ook tussen staat.
Geweldig!!

Ik moest  als een echte willem 2  dit toch even laten zien.
Ik heb de vorige promotie meegemaakt in 1986 als ik het goed heb en nu weer.

Maar goed nu de Huisjes.
Ja , ik heb er 7 klaar.


Ben benieuwd of het mijn onderaannemer  Anske het gelukt om  het bouwpakket te maken.
Die zie ik donderdag, dan hebben we weer onze gezamelijke Bee van de Hexabee.

Gisteren bij Sabine een leuke avond gehad met nog 2 dames van het Quiltweekend in Loon op Zand en natuurlijk was Anita er ook bij.

Zo dit was het voor vandaag, ga nu strijken en straks denk ik ......................

groetjes Merian


4 opmerkingen:

  1. Huisjes....... Het was heel gezellig om Monique en Johanke weer te zien. Dus laat die volgende afspraak maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Merian,

    Wat een enthousiast berichtje! Ja, het was gezellig he? Mag ik de laatste regel invullen als dat je gaat liggen:-)?? Of toch nog energie voor bouwwerkzaamheden? Veel groetjes en tot gauw!

    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Huisjes snap ik Willem twee niet, maar gefeliciteerd hoor! Leuk dat je een gezellige bee hebt gehad. En nog steeds elke dag eenhuisje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, willemII zit al heel lang in ons gezin sinds 1985.
    Mijn DH heeft bij willem II gewerkt en is nu steward.
    Ik heb er vroeger er ook gewerkt achter de kassa's.
    Allebei DS hebben een seisoenkaart en komen eigenlijk al vanaf hun geboorte bij WillemII.
    Als het kan maak ik elke dag een huisje de ene dag wat meer en de andere dag minder.
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen