The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

vrijdag 22 februari 2019

Sarah Wistar quilt tot het Nederlands Erfgoed!

The Sarah Wistar eerste 8 blokjes zijn af.
Ben er blij mee.
Morgen mag ik weer naar Zutphen.
Ben benieuw naar het nieuwe blok.



Er zijn ook weer wat blokken klaar 
van de Round we Go quilt.



Hieronder nog 3 nieuwe.


Verder ben ik de Osbourna House quilt aan het door quilten.



Elke keer verzinnen hoe ik het ga doen.

En van de week dacht ik:

Ik heb zin om weer een blok van het Nederlands Erfgoed te maken.
Zo leuk om te puzzelen met stofjes.
En eigenlijk past alles bij elkaar.
Rechtsonder waren eigenlijk hele kleine blokjes.
Dat is niet zo mijn ding.
En verzon ik iets.
Met de stempel van Jeanneke is het iets moois geworden.
Ik ga dit er op appliqueren.
Het zijn eigenlijk allemaal kleine mini quiltjes.


Het blok komt in het gat wat er nog zit.
Dan blijft er nog een klein stukje over. 
Daar moet ik nog even voor kijken wat ik daar in doen.


De kerstquilt is weer naar boven gebracht.
En mocht voor de eerste keer de Stonesfields hangen in de gang.


Hij hangt tegen over een spiegel.
We hebben een smalle gang.
Elke keer als ik er langs loop zie ik de leuke blokjes.


En met dit heerlijk weer ga ik vaak met Mayra naar het bos toe.
Altijd gezellig en met zand😃


Voor iedereen,
geniet van het mooie weer komend weekend.
Doen wij ook.

Groetjes Merian en Mayra.




4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige blokken zijn het geworden van de Sarah Wistar, ook die met de sterren zijn prachtig!!! Succes met het doorquilten!
    Zie je grote prachtige quilt hangen, maar kan niet zo goed zien hoe jou ophangsysteem is, het lijkt me wel een heel handig systeem.
    Fijn weekend, dat wordt het volgens de weerberichten, dus lekker wandelen met Mayra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en wat een leuke hond is Maya toch��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je quilt hangt mooi in de gang. Gezelligheid als je binnenkomt. Je bent lekker bezig met al die projecten. Lekker afwisselend. Veel quiltplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige projecten ben je mee bezig zeg.
    Heerlijk he samen met onze hondjes naar het bos en met dit weer echt genieten.........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen