The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

donderdag 28 maart 2019

De 2 serie blokken van de Sarah Wistar Quilt.


De volgende blokken zijn klaar.
Erg leuke blokken om te maken.
En maar kijken wat is leuk, wat past bij de rest.
Stofje gepakt en weer weggelegd.
Zo ben je wel even zoet.


Het totaal plaatje met die van de 1 serie blokken



Ik heb toch nog een blok veranderd van de eerste serie.
Ik vond het te donker worden.
De volgende keer toch wel wat groen erbij doen.
Nu ben ik tevreden en blij.

Helaas kan ik as zaterdag niet naar Zutphen.
Ik ben, zoals velen al weten vorige week vrijdag
 aan mijn linker onderbeen geopereerd.
Ik heb het chronisch compartiment syndroom.
En helaas in 3 compartimenten.
Normaal komt het in 1 voor.

Mijn been is nu nog erg dik en helemaal aan de voorkant geel
en een litteken van 10cm
Zal geen foto plaatsen😉
Ik loop nog met krukken. 
Trouw om het uur stappen zetten.
Dit moet vanwege dat het spiervlies anders te snel dichtgroeit.
 En deze hebben ze juist doorgesneden en losgemaakt.
En helaas niet zonder pijn.
Maar het komt goed.
Duurt alleen langer.
Heel veel geduld😅

Ik heb afgelopen weken al wat voorbereid voor de komende weken.
Nieuwe blokken voor de Round we go Quilt.



 Zoals je ziet, worden ook restje stof gebruikt.



 En wie helpt me mee.
Natuurlijk Mayra.
Die ligt tussen de bakken met stof en mijn stoel.


Ik had ook wat blokken voorbereid van het Nederlands Erfgoed.

Dit zijn de blokken Q, R en W.
Een beetje mijn eigen draai aangegeven.
En er mocht wel weer een kantje erin.
Op de rechtstukjes komen nog hartjes.


Ik heb beneden mijn stoel staan. Een tafeltje vlak erbij.
Ben een beetje ingebouwd😆😉😂
Als ik alles af heb, kan weer wat voorbereiden.
Als het goed is krijg ik mijn nieuwe blokken opgestuurd.
Dan kan ik daar ook mee aan de slag.

🌸Voor iedereen🌸
een fijn weekend alvast.
Groetjes Merian en Mayra.






5 opmerkingen:

  1. Veel beterschap en sterkte voor jou Gelukkig is die lieve Mayra dichtbij. En helpen de lapjes jou deze om te toveren naar schitterende blokken. Succes met al je mooie projecten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker opgeschoten mooi hoor. Beterschap dat je maar snel weer op de been bent. Groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Merian,

    wat een prachtige kleurencombinaties gebruik je toch!
    Sterkte met je herstel!
    Hartelijke groet van Carin uit Bunnik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn weer echte Merianblokken geworden, heerlijke kleurtjes. Lastig zo'n been denk ik maar gelukkig heb je Mayra steeds dicht bij je om je te troosten en te bemoedigen. Beterschap en sterkte meid.

    BeantwoordenVerwijderen