The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

donderdag 12 juli 2018

Oeps, al weer meer dan een maand geleden.....

Wat gaat de tijd snel.
Onze vakantie is al weer even voorbij.
Een vakantie waar we veel gewandeld hebben.
Het was heerlijk weer, niet te heet.
Daar hou ik wel van.
Gewoon lekker wandelweer.
Leuke wandelroutes waar je van alles tegen komt.

Mayra vond het wel leuk  om in het Veenwater te zwemmen.


Nou, dan zie je er dus zo uit!!!
Echt vies. 
Dus, savonds de douch in. 


Leuke plaatsjes bezocht, niet te groot ,
maar gewoon gezellig. 
En koeien fotograferen vind ik zo leuk. :):)





Ook een vakantie waar ik over bepaalde dingen heb nagedacht,
en beslissingen heb genomen.
Was niet gemakkelijk.

Vriendschap is al een treinreis.
Sommige stappen in,
Sommige blijven zitten tot het eind,
En andere stappen tussendoor eens uit.


Ik ga maar eens verder met het Quilten.

Ik ben begonnen aan het Quiltje van Sjanne.


De grote blok heet Herinneringsblok.
De flying-geese komen daarom heen.
Met in de hoeken het hartje.

Daarboven en onder komen nog ieder 4 blokken.
Waaronder, Courthouse, Vriendschapsblok,
 Vriendschap ster en een blokje met Hexagonnen.

In onze vakantie veel Birds gemaakt.
En dan komen er  nog meer malletjes uit.
 Bloemen, blaadjes en druppels.
Die heb ik natuurlijk ook besteld.
Zodra ze binnen waren ben ik er mee aan de slag gegaan.
Ik vind het heel leuk om er mee te spelen.
Ze komen allemaal in 1 quilt.
Dit is zo leuk.
Ik heb me al opgegeven voor 30 september bij Janie van Quilthouse.
Ik hoop hem dan ver in elkaar te hebben.





Wordt vervolgd.

Iedereen een fijne avond en een mooi weekend.

Groetjes Merian en Mayra



7 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat leuk he dat spelen met die malletjes. Het quiltje van Sjanne lijkt mij ook heel leuk. Is dat ee; bestaand patroon Merian?
    Heel fijn weekend. Groetjes Maud.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maud,
      Het patroon heb ik zelf verzonnen.
      Groetjes Merian

      Verwijderen
  2. Dat geeft nog meer voldoening, zo'n eigen verzonnen quilt! En mooi wordt íe!
    Fijn weekeinde en zwaai, Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker mooi en de blokken bij elkaar uitgekozen :o))
    mooie lapjes en kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo is het maar net, sommige mensen wandelen een leven lang met je mee, andere niet. Afscheid nemen is niet altijd even eenvoudig. Mooie koeienfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt dat een mooi quiltje Merian,Heel knap dat je je eigen gevoel volgt.Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังสารคดี

    BeantwoordenVerwijderen