The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

donderdag 2 augustus 2018

Quiltje Sjanne.

Hoe staat het met het Quiltje Sjanne.
Dat schiet goed op.
Gelukkig is het op mijn Quiltkamer lekker koel.
Soms zet ik er toch een koeler neer.
Net dat klein beetje windje maakt het nog iets aangenamer.

De grote blokken zijn af.



De flying Geese zitten eraan.



Daarom heen komt een groene tussen - bies.
Na die tussen -bies komt 
een rijtje blokjes.



De 4 rijtjes liggen klaar,
om te patchen.
Als ze klaar zijn kunnen ze aan het midden blok.
En dan mogen de grote blokken er ook aan.

Als dit klaar zijn de vogeltjes weer aan de beurt.

Morgen heb ik een quilt uitje.
Ik ga naar de open dagen van de Quiltster.
Ik heb er zin in.

Heb smiddags de lezing van Yvonne van Rijn.
De tentoonstelling van Karen Styles.
Ga ik ook zeker bezoeken.
Ben benieuwd.

Vanavond nog even werken.
Voor nu nog een uurtje op mijn quiltkamer.

Voor iedereen.
Doe het rustig aan.

Fijn weekend alvast.

Groetjes Merian en Mayra.




6 opmerkingen:

  1. Piep wordt erg leuk, zowel je quilt als je uitje
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt een mooi quiltje. Veel plezier op je uitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie zachte kleurtjes, zo lekker dar weer en met een ventilator aan is het prima te doen. Veel plezier in Kerkwerve. Moo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was leuk je te ontmoeten in Kerkwerve Merian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like your blog,I sincerely hope that your blog a rapid increase in
    traffic density,which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen