The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

zondag 6 mei 2018

Yes, de top van The Osborne House quilt is af!

Ja,  de top is af.
Ik ben er trots op.
Het is mijn eigen Osborne House quilt geworden.
Er komt geen rand omheen.
Alleen een bies.
En ik denk dat het donkerste blauwe lapje 
zal gaan worden.
Je ziet het donkerste blauw  overal in de quilt een klein beetje.

Ik had hulp nodig om hem te fotograferen.
Hij was iets langer dan ik dacht;)



Het laatste mandje wat ik maakte.


En nu opgevouwen.
Even nadenken over de achterkant.
Ik heb  nog wat grote lappen liggen.
Maar natuurlijk net niet groot genoeg.
Misschien dat ik daar een achterkant van maak.




Mijn borduurtje gaat ook goed.


De eerste is al ver.
Afgelopen de 4 e gekregen en die is ook zo leuk.
Met een koe.


En de tas is klaar.


Hij is al gevuld.
Staat leuk op mijn werktafel.

Wat ik leuk vind ik fotograferen. 
En dan de natuur.

Deze staan in de voortuin.
de Sering die al 28 jaar oud is.



Een Prunus die 3 jaar oud is.


 En de Prunus die ook 28 jaar oud is.



Ik ga nog even van het zonnetje genieten. 
Daarna werken.

Voor iedereen nog een fijne zondag.
Geniet van de Zon.

Groetjes Merian en Mayra

Die geniet van haar gerooke long.


5 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk dat je weer wat af hebt, dat smaakt vast naar meer! Heel erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weer een top af. En de tas is ook erg leuk. De zon is heerlijk hoop dat je er van de week ook nog wat langer van ksn genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is echt supermooi geworden, de top van je Osborne House quilt!
    Goed idee om het donkere blauw te gebruiken voor de bies.
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je quilt mooi geworden. Een mijlpaal als íe gemaakt is, maar soms mis je het werken eraan ook gewoon. Leuk blogje!
    Zwaai van Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The Osbourne quilt is very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen