The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

vrijdag 25 mei 2018

Van alles wat!

Ja, van alles wat.
Wat ben ik aan het doen.
De Oasbourne House Quilt aan het dubbelen.
Ik heb een achterkant voor deze quilt gemaakt.
Als hij gedubbeld is komt er een betere foto.



Het is een klus.
Dus wordt in etappes gedaan.
Bijna klaar, en dan is het bedenken,
hoe ga ik hem door quilten.



Mijn eerste borduurwerkje is af.
Zo leuk om te doen.
Farm House Christmas.



Even kijken wat de volgende word.
Ik zelf vond die met de Koe wel erg leuk.

Heb ook een applicatie afgemaakt.
Deze hadden we met de Quiltuiltjes gemaakt bij 
Quilt- studio Het  Gooi.
Ik heb het uiltje veranderd in een vogeltje.
Uiltje wel geprobeerd maar dat was het niet.
Ik ga hier een kleine blokken boek van maken.
12 x 12 inch.



Voor mijzelf pannenlappen aan het haken.
Het ouderwetse model.
Die blijf ik leuk vinden.



De tuin begint te bloeien.
De rozen krijgen knop,
 de ene is al verder als de andere.



Hier kan ik zo van genieten.

Iedereen een fijn zonnig weekend.

Groetjes Merian en Mayra.


1 opmerking:

  1. Wat een gezellig blogje, en wat een mooie dingen heb je onder handen! Je Oasborne quilt is prachtig, maar ook zie ik in de zijbalk een Farmer's Wife in prachtige zachte tinten. Heel erg mooi!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen