The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

zondag 15 april 2018

Beurs in de Broodfabriek!

Gisteren naar de Broodfabriek geweest.
Was lekker druk, je hoorde Belgisch,
 Frans, Engels en natuurlijk Nederlands.
Verschillende mede quilters ontmoet.
Die ik van een paar jaar geleden nog ken.
En met winkeliers een praatje gemaakt.
Die op mijn blog reageren en via FCbook.
En wat altijd zo leuk is....
jij bent toch van Mayra???
Jip, dat ben ik.

Om half 1 had ik een thee/lunch afspraak met Simone van Quilting Moesje.
Samen naar de Quilts van Betty prins kijken.
Samen ideeën op doen.



De Dear Jeane blijft trekken.
Wie weet ooit.



Even wat details foto's gemaakt.
Altijd leuk om te zien,
hoe anderen stofjes gebruiken.


Als laatste kwam ik langs de stand van Quiltshop vlijtigliesje.
En zag daar een hele leuke blok van de week hangen.
En dan ook nog met een hond.
Altijd leuk!
Je kunt op hun site je gratis aanmelden. 
Dan krijg je een bericht van ze.



Ik had ook een hele leuke buit.


Wat achtergrond stofjes.
Nog een leuke naaimachine knoop in het rose.!
Knopen voor mijn handwerk tas die in de maak is.
Wat bruine, rose en groene stofjes.
En de mini vingerhoedjes stempel van Jeanneke.
Die wil ik voor kleine restjes gebruiken.
Fraserpaper, paternoplaat, lijmstifjes en een verwijderaar pen.


En 'savonds ging ik met
 DS kevin en DS Sven eerst eten.
We hadden voor de Italiaan gekozen.
Pasta met Gamba's, spinazie en groene pesto.
Het was heerlijk.
Kreeg het niet helemaal op.


Daarna samen naar de film
de Bankier van het verzet.


En nu,
van de spanning maar mijn blog geschreven.
Hier zijn we voor WII.
En die staan voor en Winnen.


Een fijne zondag iedereen.
Hier kan hij niet meer stuk.

Groetjes Merian en Mayra.


7 opmerkingen:

  1. Het was zo leuk je in het echt te ontmoeten op de beurs. Ja, wij hebben ook erg genoten van de quilts van Bettie Prins en de stands. Ook mooie dingen gekocht. En dat WII van Nac gewonnen heeft, vind ik minder. Ik ben voor Nac. Fijne zondag nog en een knuffel voor je lieve hond. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk uitje, naar de Quilt-tentoonstelling in Rijswijk! En je hebt leuke buit gescoord, soms moet je jezelf verwennen, toch?
    Heerlijk pasta met gamba's!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie stofjes gekocht. Zo te lezen was het een fijn bezoek aan de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt leuke en mooie lappies enzo gekocht.
    Goed bezochte beurs lees ik zoal in Rijswijk.
    Misschien toch ook maar eens heen gaan...........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Marian:0))
    Ideeën en inspiratie en manier van lapjes combineren met elkaar delen was heel gezellig!
    Je Foto's zijn mooi zo bij elkaar ook !
    Vlijtig liesje hadden wij juist als een vd eerste gezien ;0)
    Groetjes
    Simone
    (van Quilting Moesje)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke,lieve lapjes gekocht zeg....indd was het weer zeer gezellig, inspirerend...alleen tijd....dat hadden ze niet te koop.... K vond het leuk hè te leren kennen, Merian!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk een beurs je komt er altijd wel bekenden tegen. En je hebt een uitgebreide keuze aan stoffen. Je hebt weer leuke gevonden. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen