The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

donderdag 6 februari 2014

Wat vliegt de tijd toch weer............

Wat gaat een week toch weer snel!
Zo is het zaterdag en dan is het nu al weer donderdag.
Gisteravond een Bee van Steekje los bij mij thuis gehad.
Was weer heel gezellig.
Anita had haar hele mooi Kerstquilt bij.
Kijk maar eens bij haar.

Ik heb gewerkt aan mijn HSH.
Het zesde huis begint aardig op te schieten.
De laatste steekjes worden er aan gezet.



Het zijn hele kleine besjes.
De doorsnede is nog geen cm!!


En ik ben met mijn haakdeken bezig.


En als ik de foto nu zo zie, ga ik twijfelen.
Gaat de de donkere rose eruit of niet?
En laat ik hem pas later terug komen.
Het zou zo maar eens kunnen dat ik het vanmiddag uit trek.

Jullie zien het van zelf.

Alvast een fijn weekend.

groetjes Merian en Mayra.




8 opmerkingen:

  1. Heel mooi de kleuren
    bij elkaar :0)) van je hsh en ... t donkere rose in je haakwerkje !
    Vind ik hoor ; 0)

    groetjes,
    simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh jeeeeee nog een twijfelkont!!!!!
    Info over uithalen Vlij.................
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zetten onze lezeressen wel aan het werk zeg! Heb zelf net een blogje geschreven waarin ik twijfel.
    Ik zou het lekker laten zitten als ik jou was. Misschien komt er nog wel een baantje waar je deze kleur ook weer in gaat gebruiken.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief huisje erbij. En eat een kleine ienieminiebesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, smaken verschillen.
    Als je twijfelt moet je het er gewoon uithalen, anders blijf je er tegen aan kijken.
    Succes, grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt je HSH mooi! Je kleurgebruik vind ik prachtig.
    En wat je haakwerk betreft... zoiets is natuurlijk heel persoonlijk maar zelf vind ik het harde rose iets minder dus zou ik het eruit halen. Helemaal wanneer je toch al twijfelt. Wanneer je nu verder haakt en tóch spijt krijgt, moet je nog veel méér uithalen. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als je naar biscuitsandjam gaat, kun je je kleuren invoeren en een totaal overzicht bekijken!
    heel handig, watmoeterinenwateruit!!
    groetjes, sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat mooi merian!
    groetjes, Karen

    BeantwoordenVerwijderen