The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 19 februari 2014

de Home Sweet Home, blokje bijna af!!

Ja, ik heb het toch uitgetrokken mijn haakwerk.
En dit is nu het resultaat.
Ben zelf heel tevreden.


Ben helemaal bij, wachten tot vrijdag.

Met de Home Sweet home gaat het ook goed

Nog een paar blaadjes appliceren 
en er is weer een blok klaar.


Het volgende blok is al getekend.
Nu nog de stofjes uitzoeken. En dat is toch altijd weer zo'n gezoek. Pff.
Maar vanavond een Steekje los Bee, dus dat gaat helemaal goed komen.

En er ligt een nieuw project klaar als de Home Sweet Home klaar is.

Een paar weken geleden zag ik bij Bep
 een hele leuk patroon langs komen.
Wij van Steekje los vonden het allemaal leuk.
Theepotten, theekopjes, bloemen, sticherie en wat blokjes patchen.
Van alles wat.
Dus bij Bep besteld. En ook al binnen.
Ik heb er vast een map voor gemaakt.


Ja, welke stofjes ga ik hier voor gebruiken.
Een mengelmoesje van Bep stofjes en mijn stofjes.

Misschien ga ik er in het Dotty weekend wel een beginnetje maken.
Wie weet????
Nog 15 dagen en dan is het weer zover.
Heb er helemaal zin in.

Ik ga wat poetsen en dan de laatste blaadjes appliceren.

Iedereen een fijn week verder.

groetjes Merian en Mayra.
Ze is naar de kapper geweest, is ze niet knap!!!
Oortjes zijn weer helemaal te zien!!



8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je Gossip in the Garden gaat doen :0))
    Veel quiltplezier ook in jullie Dotty weekend !

    groetjes,
    simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een erg leuke quilt is dat... ik heb er inmiddels twee gemaakt van Hatched en Patched, super goede en mooie patronen zijn het! Dat wordt heel veel maakplezier! Leuk om weer iets nieuws te starten. Volgens mij ben je aardig op weg met je huizen bouwen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem ook en ik ga van de moda serie grant park maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moedig om je haakwerk uit te halen. Maar het ziet er nu helemaal super uit. En wauw wat een leuke quilt laat je zien. Snap dat je dat patroon gewoon moest hebben.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Merian,
    Bedankt voor je reactie. Ik denk toch dat de tussenbies rood gaat worden of helemaal weglaten.
    Wat word jouw deken mooi zeg. Prachtige kleurtjes heb je er voor gekozen.
    Je Home Sweet Home vind ik ook erg mooi. Dat rose met bruin is een super combinatie. En dat nieuwe patroon lijkt me ook erg leuk.
    Veel plezier in je quiltweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo je haakrandjes en je kleuren zijn prachtig van dit blok van Home Sweet Home. Veel plezier straks met je nieuwe project.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi je haakwerk.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi je randjes haakwerk, prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen