The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

dinsdag 25 februari 2014

De Turbo op de HOME SWEET HOME!!

Ja, ik heb even de turbo
 op de Home Sweet Home gezet.
Het bleef maar spoken in mijn hoofd, 
de laatste 3 blokken.

Heb nu voor de laatste 3 blokken de stofjes uitgezocht.
Eerst tekenen, Ooo er zitten wel hele kleine blaadjes erbij!!


Ik heb er even een inch- lineaal er naast gelegd.

Maar dat gaat helemaal lukken, de besjes waren nog kleiner.

Hier het totaalplaatje.
De blaadjes zijn nog niet allemaal geknipt, het gaat om de kleur keuze.



Ben zelf heel tevreden.



En nu kunnen de bakken met de HSH-lapjes
 weer opgeruimd worden.
Ze worden weer op kleur gelegd.

Tot ze voor het volgende project worden gekozen.

Iedereen een fijne week.

groetjes Merian en Mayra.




10 opmerkingen:

  1. Je bent al ver Merian, laatste loodjes! Breng je hem donderdag mee, dan kunnen we hem hier bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie warme lieve kleuren bij elkaar !:0)))
    Je huizen Quilt wordt een heerlijke en zoooo mooie Home Sweet Home Quilt...
    maar goed dat je hem verder ben gaan maken !

    groetjes,
    simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De laatste lootjes maar dan is het ook een super mooie quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! Ben erg blij dat ik mijn oude blokken weer gepakt heb,..
    Blok 4 schiet al lekekr op,..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een project maar wat mooi zeg prachtig die kleuren super mooi ik hou ervan ...ben benieuwd naar het eind resultaat ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er heel mooi uit.
    Neem je het over 10 dagen mee ?
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit gaat er super leuk uit zien, succes met de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen