Jip, het is zo'n heerlijk werkje.
Vooral "savonds in de stoel.
De eenzame bloem, die kreeg een streepje.
Links: een bloem die een extra blaadjes kreeg.
Rechts: een staand bloem, kreeg een mooi ruitje.
Mijn Dowton Abbey blok.
Ik heb er om heen gequilt en de verdiepingen gedaan.
Links: Mayra in het bootje, kreeg een streepje erbij.
Rechts: de ster met een hartje.
Een Hexagon-bloem.
Ik heb er een rondje van gemaakt met in de hoeken iets.
De nine-patch met hartjes in de hoeken.
De rondjes.
De mooie rondjes met bloemen en rondjes.
Vond het moeilijk hoe ga ik dit doen.
Om de grote ronden en door de blaadjes.
Nog een nine-patch.
Met kruisjes en hartjes.
Ik zag dat ik nog maar 4 rijen van 7 stuks hoef te doen.
En dan de rand nog.
Daar ga ik maar eens een malletje voor maken.
Hoe...... ik weet het bijna.
We hebben vorige week een nieuwe lens aangeschaft.
Even uit proberen.
Ik vind fotograferen ook erg leuk.
Mos op een boomstam.
De tafel buiten, (ideetje voor een kerstkaart volgend jaar.)
Het meisje in de tuin
En natuurlijk Mayra in het bos.
Zo dit was het weer.
Een fijn weekend iedereen.
Merian en Mayra
Nog eentje dan:);)




