Wij, de Hexabee komen nu 4 jaar bij elkaar.
Dit hebben we gisteren gevierd bij Prins Heerlijk.
We hebben hier een heerlijke High Tea gehad.
Eerst kregen we een lekker tomatensoepje in een koffiekopje.
Daarna 2 verschillende sandwich, helaas foto vergeten.
Toen een warme boterham met groenten, spek en kaas.
en tenslotte natuurlijk zoetigheid.
Anske had voor ons allemaal een klein kadootje.
Je ziet dat midden op de foto.
En de laatste schaal zag er zo uit we hadden bijna alles op.
'S morgens waren we hadden we eerst bij mij de Bee.
Op een gegeven moment zegt onderaannemer Anske,
hoe gaat het met je huisjes, ben je al bij?
Nee, ik blijf 2 weken achterlopen.
Zegt de onderaannemer, ik wil wel wat huisje mee nemen om ze te maken.
Meen je dat echt, JA.
Meen je dat echt, JA.
Ik snel nog wat lucht bij knippen.
Huisjes op kleur uitgezocht en in een bakje gedaan.
En zo mogen ze op reis naar Oisterwijk want daar verblijft de onderaannemer op dit moment.
Natuurlijk genummerd en als advies graag de stickers op de achterkant van de raampjes plakken.
Ja, ik ben soms heel gestructureerd.
En de kleuren moeten natuurlijk wel goed doorlopen.
Werk in uitvoering, ze is al snel begonnen.
Ze is al vast begonnen.
Ik ben toch O zo blij met deze onderaannemer.
Iedereen een heel fijn lang weekend.
Ik ga lekker werken dit weekend en van zondag op maandag DH en DS Kevin naar Schiphol brengen.
Die gaan samen naar Schotland om 3 dagen te wandelen.
Hopelijk hebben ze een beetje redelijk weer.
Ik blijf met DS Sven lekker thuis.
We gaan wel samen lekker naar Den Bosch en natuurlijk samen uit eten.
Groetjes Merian



