The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

vrijdag 4 april 2014

Einde van de HSH is in zicht............. en dan.............

Het is even geleden, maar achter de schermen druk gewerkt.
Op mijn werk en thuis.

Het zevende blok is af.
Het kerstblok.


En het achtste huis is bijna af.
Alleen nog heel veel blaadjes erop zetten!!!!


En als de blaadjes erop zitten mogen we aan het laatste blok beginnen.

En dan, ja dan mag ik aan de Gossip in the Garden beginnen.

Ik heb al wel vast hexagonnen geknipt.
Met een paterno-malletje.
Die hexagonnen kan ik makkelijk mee nemen naar de beurs in Rijswijk.
 (hoef ik niet de lapjes mee te nemen)
Om nog wat stofjes bij te zoeken.
We gaan zondag, ben benieuwd, wat er voor nieuws is.
We hebben natuurlijk zelf wel een lijstje gemaakt.
Zoals plaktstiften, freezerpaper.
Maar  van stofjes dat weet je natuurlijk  nooit wat je tegenkomt.
 Ik denk wat roze en groene.


Dit worden mijn kleurtjes, en wat kant ga ik er bij gebruiken.
Het malletje werkt heel gemakkelijk.



Morgen ook nog een leuke dag,
 morgen ga ik met DH en Mayra naar de Brocante markt in Heusen.

Dus al met al wordt het een leuk weekendje.

Iedereen een fijn weekend.

groetjes Merian en Mayra.









7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren gebruik je toch. Complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat klinkt allemaal als muziek in mijn oren. Lekker genieten dus! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merian,wat ziet het er mooi uit ,de huisjes en ook de kleurtjes voor je nieuwe quilt.Veel plezier in het weekend,misschien kom ik je tegen want ik heb dezelfde plannen als jij.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en leuk .... :o)
    Veel plezier bij je uitstapjes hoor !
    Heb werkweekend dagdiensten dus geen tijd meer voor beurzen etc ..



    Gossip in the garden ziet er leuk uit zo met jou kleurtjes hexagonnetjes :o))

    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie toch leuk die home sweet home! succes met de laatste loodjes en dan die nieuwe, mooie kleuren kies jij daar voor. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke huisjes heb je weer gemaakt! En mooie stofjes heb je uitgezocht { zag dat ik er ook een aantal van heb :-) } voor de Gossip. Vind dat ook zo'n leuk patroon maar ik twijfel nog even omdat het zo groot is. Veel plezier met je uitjes.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die huisjes vind ik ook zoooooo leuk.
    En de Gossip lag bij mij vanmiddag in de bus. Helaas ga ik niet naar Rijswijk dus voor mij geen nieuwe lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen