The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 15 juli 2020

The Pocket of Posie

En dan is het al weer 15 juli.
De weken vliegen voorbij, ook al zit ik thuis.
Mijn herstel gaat heel langzaam. Heel veel geduld.
Sinds 3 weken 1x in de week naar het werk.
Ik word gebracht en gehaald door een hele lieve vriendin en jongste DS.
Niet om te werken, maar aanwezig te zijn.
Een babbeltje met een bewoners of collega en een kop thee.
Als alles goed gaat, volgende week op de fiets met mate.
Nu aan het oefenen met op en afstappen bij de fysiotherapeut.
Je bent dan wat meer mobieler en niet van iedereen afhankelijk.
Ook al doen ze het allemaal met liefde.

En hoe is het met The Pocket of Posie?

Er zijn wat mandjes bij gekomen.


Er liggen nog een paar klaar.

De blokjes rand is ook al klaar.
En ook de hexagonnen rand die daar om heen komt.


Na een aantal kleuren geprobeerd, is mijn Hexagonnen rand 
een mengelmoes geworden van de kleuren die ik gebruik. 
Ben er nu ook blij mee.

En dan ga ik al weer na denken over de volgende rand.
Maar daar wacht ik nu toch nog even mee.
Nu eerst alles aan elkaar zetten en dan kijken wat het mooiste is.
Zo ziet het geheel er nu uit.



Ik ga weer verder met een mandje.

Geniet van al het moois wat buiten in bloei staat.
Bij ons de Engelse rozen, zelf gezaaide stokrozen, hortensia.
Elke dag genieten we ervan🌸


Groetjes Merian en Mayra.


En die denkt, oeps ik ben gesnapt.
En als ik jou nou niet aan kijk, dan zie je mij niet.😀




5 opmerkingen:

  1. Echt een schattige quilt. Daar werk je vast met plezier aan. Goed dat het langzaam maar zeker vooruit gaat. Dat geeft moed. Geniet lekker van je bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren gebruik je toch, ben er gewoon jaloers op. Ik ben zelf net klaar met the prince en op zoek naar een ander project. Misschien wel de pockets want ik hou het meest van appliceren. Dus je doet me een idee..... Wat goed dat het beter met je gaat, topper hoor als je weer durft te fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het langzaam beter gaat en je werk is erg mooi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed om te lezen dat je langzaam vooruit gaat Merian! Vooral rustig aan doen,komt vast goed! Mooi hoor, jouw Pockets of Posies! Je kleurgebruik is geweldig! Maar dat wisten we natuurlijk al van jou! Ik heb de patronen van deze quilt hier ook nog ergens liggen... Pfff, en welke nog meer haha... Beterschap verder, Merian!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat wordt jouw Pockets of Posies prachtig! Mooi in die zachte kleurtjes. Ik ben nog steeds niet klaar met doorquilten ervan maar nu het weer minder warm is, ben ik toch van plan het snel weer op te pakken.
    Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen