The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

vrijdag 22 mei 2020

De maand Mei!

En zo is het al weer 22 mei.
Wat gaat de tijd snel.
Mijn operatie is op 13 mei doorgegaan.
Nu 2 weken niet steunen op het been.
Dan mogen de hechtingen eruit. 
En kunnen we weer langzaam gaan revalideren.
Ik heb vaak gezelschap van Mayra.
Gisteren was het lekker weer.
Dus samen op de bank.


Ik lees, net een heel mooi boek gelezen, Agneta's erfenis van Corina Bomann.
Nu het boek familie op de vlucht van Dinly Costeloe aan het lezen.
Erg indrukwekkend.

En natuurlijk quilten😃

Ik had al wat mandjes voorbereid, 
en vierkantjes om aan elkaar te zetten.


In totaal nu  5 mandjes af.
De bruine blokjes slierten komen om de mandjes heen.


Ik heb een leuke mand met allemaal kantjes.
Leuk om daar het juiste kantje bij het mandje te zoeken



Ik heb er nog 3 voorbereid, dus kan nog even verder

Tijdens het quilten kijk ik Netflix,
zoals de serie Paranoid een  Engelse detective serie,
Sorjonen een Zweedse serie, the Crown moet ik nog afkijken.


Mijn hartjes quilt is klaar.
Ik weet niet hoeveel ik er heb, maar ik vind hem zo groot genoeg.


De Sarah Wistar quilt, daar moet ik nog 1 blokje doorquilten en de rand.
Zodra het laatste blokje klaar, zal ik weer foto's plaatsen.
De rand heb ik in mijn hoofd zitten, hoe ik die ga doorquilten.
Wordt vervolgd.

Dit was het.
Voor iedereen een fijn weekend.

🌸Groetjes Merian en Mayra🌸

die geniet van de zon als die schijnt.








6 opmerkingen:

  1. Gezellig hoekje om te zitten. Fijn dat het goed gaat. Gelukkig kun je aangenaam bezig zijn lezen en quilten. Schattig mandjes met al die klosjes kant. Veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig plaatje,en fijn dat het goed gaat!heel veel beterschap en succes met het herstel
    liefs ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je zit er gezellig bij, mooie quilt wordt het.
    Beterschap toegewenst, groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook een goed weekend en mooi wat je aan het maken bent. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het goed met je gaat. Je laat weer prachtige werkstukken zien, lekker aan werken nu en lezen ook lekker nu voor je..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen