The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

donderdag 13 juli 2017

Osborne House Quilt

In juni begonnen met lapjes kiezen.
En nu ben ik al met de tweede ronde rand bezig.
Dit ging niet zonder horten en stoten.
Maar nu zit hij goed.
Wat is er mee gebeurd.
Ik teken een malletje van paterno plaat. 
Op het lijntje van het patroon.
En dan teken ik op Freezer paper.
En wat krijg je dan!
Dat je iets te grote druppels hebt.
Natuurlijk het potloodstreepje en 
de stof om het freezerpaper.
Dat x 6 en dat schilt dus 12 mm.

Ik ben gaan schuiven.
Heb de rand iets naar beneden gebracht.
Gelukkig genoeg ruimte ervoor.
Ook voor de volgende rand.
Volgende keer binnen het randje blijven.
Met het tekenen op de paterno-plaat.








Ik werk nu vanuit het midden van die rand.
En leg de volgende druppel aan het vorige puntje, 
zodat hij toch mooi aansluit.

Komt helemaal goed!!:) 

Vanmorgen bezoek gehad van lieve Quiltvriendin Marja uit Ermelo.
Ze was op doorreis.

En van haar kreeg ik een heel speciaal cadeautje.
Een rose koffertje met mijn naam erop.
Ben er zo blij mee.!!



Weet iemand wat ik met deze melding op mijn blog moet/kan.



Ik gebruikt niet dit foto programma.
Krijgen de lezers van mijn blog dit ook te zien.
Krijg graag tips wat ik er mee moet doen.

Alvast een fijn weekend.

Groetjes Merian en Mayra.


Af en toe mag Mayra het yoghurt schaaltje leeg likken.
Vindt ze zo lekker.!!


14 opmerkingen:

  1. Hoi Merian, wat een leuk blok heb je gemaakt. Ik krijg die gekke melding ook te dien, hij loopt helemaal mee als je naar beneden scrollt. Ik zou niet weten wat je eraan kunt doen, ik heb zelf een Wordpress blog. Ik zou er in ieder geval niet op klikken, ik heb geen idee wat er dan gebeurt. Aan mij heb je dus ook niets ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel grappig om te weten, nadat ik mijn commentaar heb geplaatst, is dat gekke schermpje weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag bij quiltcrea.blogspot.compleet dat ze hier ook last van had. Misschien kun je haar om raad vragen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En inderdaad nadat ik een reactie heb geplaatst is het bij mij ook verdwenen.
    Wat een lief koffertje en een mooi begin van een nieuwe quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk koffertje. Ik kijk via de iPad en krijg geen melding.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk koffertje, kreeg je. En ja, ik zie ook dat gekke schermpje ertussen. Maar ik heb hier helemaal geen verstand van, anders had ik ook een blog, denk ik. Fijn weekend. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zal het eens proberen als ik zelf een reactie plaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een origineel koffertje en wat wordt je quilt mooi. De melding had ik ook. Ik heb toen de link naar de yahoogroep van Esther weggehaald en toen was hij bij mij weg. Uitleg Ik zou ook even kijken bij quiltcrea want zij heeft colgens mij een uit neer gezet waar het aan kan liggen en wat je ermee moet doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ik heb gekeken.
      als het goed is, is het nu gelukt.

      Verwijderen
  9. Ha Merian, had op mijn blog deze blogachtergrond vroeger ook al nu alleen door mijn zoon opnieuw gevonden maar zonder de photobucket... opslag en dan gaat het wel... Hoe hij dat gedaan heeft vraag het me niet, maar zo werkt het!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super lief koffertje!
    En je blok is ook mooi, lieve kleuren.
    Groetjes, Régine

    BeantwoordenVerwijderen