The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

donderdag 7 november 2013

De koffers zijn gepakt!!!

Ja, de koffer en tassen zijn gepakt.
Je ziet Mayra snuffelen.
Die denkt: wat is dit nu weer.


Gaat het vrouwtje weg?
Moet ik het hele weekend,
 met alleen maar de mannen in huis doorbrengen???

Ja, morgen vroeg word ik opgehaald
 door Sabine en Anita zit dan al in de auto.
Spullen erin en dan door naar Johanke.

We gaan met zijn vieren een weekend weg.
Vrijdag eerst 2 quiltwinkels bezoeken.
Eentje in Beek Quiltwinkel Marij 
en eentje net over de grens The Log Cabin.
Vandaar uit naar Weert, waar we een huisje hebben gehuurd.

We hebben er zo'n zin, lang naar uit gekeken.
We willen lekker quilten en nog eens quilten.
Zeker aan de Home Sweet Home werken, de Kerstengel gaat ook mee.

We gaan met zijn allen het Heartbox maken.
Hier zien jullie de bovenkant van mij.


Zien jullie dat rondje met een roosje erin.
Die heb ik van de lieve Sabine gekregen.
Jullie zullen het eindresultaat zien

Ik ga nu douchen, haren wassen.
En nog lekker op de bank zitten.
Kroelen met Mayra.


Die afgelopen week 5 tennisballen heeft gevonden in sloten.
En dan lekker mijn bedje opzoeken.
En verheugen op morgen.

Groetjes en tot na het weekend.
Merian

13 opmerkingen:

  1. Heerlijk Merian, dat wordt genieten en ontspannen! Veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel fijn weekend gewenst, maar dat gaat vast en zeker helemaal lukken, met dat leuke project en het winkeltjes-bezoek!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs veel plezier zo met elkaar. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dat zal vast een heel gezellig weekend worden. Geniet er maar lekker van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel fijn weekend toegewenst en je hebt fijne quiltwinkels uitgekozen. Geniet er van. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier maar dat zal zeker lukken/
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel plezier...maar dat zal wel een garantie zijn :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig, veel plezier! Ik ben nu al benieuwd naar je volgende blogje :-)

    BeantwoordenVerwijderen