The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 30 oktober 2013

Een kleine Afo!!

Ja, ik was aan het rommelen op mijn hobby kamer 
en ik kwam dit mini-quiltje tegen.
2 jaar geleden op vakantie in Kreta aan begonnen.
Het is een vergroot Nearly insane blok.
Er hoefde alleen nog maar een bandje omheen.


De totale grootte is 25 x 25 cm.
Een leuk maatje voor op een dienblad.

Ben de Engel-kerstquilt aan het door quilten.


En ondertussen gaan de dagen sneller
 en zoals jullie kunnen zien boven in de linker hoek
 duurt het nog 8 dagen voor we een weekendje weg gaan met de Bee Steekje los.

En daar ben ik een hart aan het voorbereiden
 wat tenslotte een Heartbox moet worden.
Een Heartbox is een een soort naaitasje
. Waar je van alles in kunt doen maar dan in een hartvorm.

Ben lekker in mijn roze stofjes mand in gedoken.
En een kantje en knoopje daar.
Het hart wordt in 4 stukken verdeeld.


Ik ben zeer tevreden over de stofkeuze.

De Home Sweet Home daarover volgende keer meer.

Groetjes Merian

Nog even een fotocollage van Mayra.
Van vorige week in het bos.

Struinen in de sloot naar lekker stokken.
Op mijn poef liggen met mijn grote vriend "Hondje"genaamd.

8 opmerkingen:

  1. Een leuk quiltje Merian. Mijn opdracht is af dus hier gaan de 'Weerter kriebels' ook komen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier, het is dit weekend echt gezelligbijelkaarzittenenquiltenweer
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Kerstengel.
    Fijn weekend.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Merian,
    Ik heb je ontdekt en ga je zeker toevoegen aan mijn favorieten.
    Erg leuke blog met mooie werken, kan zeker hier inspiratie opdoen!
    Las dat je met je beeleden naar Limburg komt, leuk. Zal wel een gezellige bedoening zijn. Als je een mooie quiltwinkel zoekt kan ik The Log Cabin aanbevelen. Deze ligt ca. 1,5 km. van SIttard af en echt de moeite waard. De winkel ligt weliswaar in DUitsland maar dat is maar plm. 100 meter :-). Ik wens jullie heel veel plezier.
    Jeanny (zonder blog)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de engel, je gekozen stofjes en het mini quiltje prachtig. Helemaal mijn smaak. Nou, nog even doorwerken, en dan mag je weer weg. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief quiltje voor een dienblad. En de engel wordt toch leuk. Die is zeker af voor de kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. he, jij ook aan de nearly insane! Als je in het groot kunt, kun je ook in het klein aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig mooie stofjes voor wat de heartbox moet gaan worden! En je
    "dienblad"-quiltje is ook erg leuk geworden. Maar het allerleukst vind ik
    toch Mayra, wat een heerlijke hond, zo struinend in het bos en daarna weer heel schattig met haar knuffelhond!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen