The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

maandag 17 oktober 2011

Kerstquilt

Even tussen het strijken iets schijven.
Het was deze keer zo'n grote stapel strijk dat ik hem niet in een keer kan strijken, had het veel te veel laten oplopen die strijkmand. Maar ja het moet toch gebeuren en dan maar in gedeeltes.
Ik wil jullie graag de vorderingen van de Kerstquilt laten zien.
Het doorquilten is bijna klaar, nog een paar blokjes.
Dan wil ik eerst de beining (ik weet niet of ik het zo goed schrijf) eraan zetten en dan de rand doorquilten.

Hier volgen de foto's.





Vorige week  heeft Anita  mij een beetje wegwijs gemaakt in Picasa.
Het resultaat is een leuke collage foto.

Zo mijn strijkplank roept me weer.

Groetjes Merian

5 opmerkingen:

  1. Hmmm minder leuk...strijken... kerstquilts en collages maken is veel leuker!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er heeeeeeeeeel leuk uit.
    Succes met de strijk.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstquilt wordt dat! Ik ben weg van dat rood geborduurde engeltje. Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Merian,
    Wat een geweldig Kerstquilt heb je gemaakt. Prachtige warme kleuren en mooie applicaties.
    Ik zie dat ik nog geen volger van je ben dus dat ga ik maar eens even doen.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via google ben ik op zoek naar een kerstquilt, je bent dan één van de eerst linken het is niet de quilt die ik zoek. Maar wel grappig om zo op een blog te komen die ik nog niet kende. Je kerst quilt is erg mooi een leuke variatie van kleur en stofjes. Je hebt een leuk blog en ik wordt je volger.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen