The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

vrijdag 7 oktober 2011

Hij doet het weer.

Hij doet het gelukkig weer, de computer.
Hij was woensdagavond laat al terug. Maar donderdag had ik Bee bij Ans van de Hexabee.
Gisteravond kon ik nog geen 2 minuten achter de computer zitten of ik had schouder/nek klachten.
Vanmorgen heb ik gewerkt.

Mijn vakantiequiltje zou ik nog laten zien.
Hier komt hij.

Ik ben hem nu aan het doorquilten, vindt dat toch nog wel moeilijk.
Hoe ga je dat toch doen, ik ben in het midden begonnen en zie wel verder.

Vorige week vrijdag ben ik met Jeanneke eerst naar Brielle geweest.
Daar was dit mijn buit.


En toen overleg: 'waar gaan we nu naar toe?'
We hadden het er al zo lang over om eens een keer naar aztec-rose-crea te gaan in Zwijndrecht.
 Dit lag toch op de terugweg.
We hadden natuurlijk geen adres bij ons, maar Jeanneke's dochter was thuis, dus die gebeld en zo het adres in de "Tom-Tom" gezet en konden we gaan rijden.

Daar aangekomen keken we eerst in de etalage, nou dat sprak ons wel aan.
Ze hebben heel veel leuke stofjes, veel met roosjes.
Ze hebben ook fat-eigth lapjes en een aantal kona-cottan.

We hebben aardig rond gesnuffeld.
En met dit ging ik naar huis.



Zoals je ziet: Roosjes!

Verder ben ik weer aan mijn Kerstquilt begonnen.
Hij moet nog een klein stukje doorgequilt worden, en dan is hij klaar.... Nou ja, de rand dan ook nog en dan is hij echt klaar. Ik wil hem graag dit jaar hebben hangen. Anita vroeg of ik hem op mijn blog wilde zetten,
zodat ze hem ook kon zien.
Hier komt hij dan.


DH houdt hem vast.
Wel raar een kerstquilt met de zon erop en 24 graden.

Zo, dit was het weer. Morgen hier groot feest!!
Mijn oudste zoon Kevin wordt 21 jaar.

En mijn nek/schouder begint weer te klieren, dus tijd om er mee op te houden.
Iedereen een fijn weekend.

Groetjes Merian




 

4 opmerkingen:

  1. De kerstquilt is erg leuk. Kerst in de herfstzon is helemaal zo gek niet. De rozenstofjes zijn erg mooi, ik ben benieuwd wat je er van gaat maken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful fabrics! Your Christmas quilt is very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve stofjes met al die roosjes! Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind deze kerstquilt fantastisch! Ik weet dat het patroon in een australisch blad heeft gestaan, maar toen ik daar achter kwam waren deze oude nummers al niet meer te krijgen. Zou ik het patroon van jou over kunnen nemen uiteraard tegen vergoeding?

    met vriendelijke groet,

    Saskia Mahieu

    BeantwoordenVerwijderen