The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

zondag 5 mei 2019

The Sarah Wistar Quilt, de nieuwe blokken.

Er zijn weer wat blokken klaar van de Sarah Wistar Quilt klaar.

 Hieronder zie je de patch work blokken.
Deze keer wat lichtere blokken. Ik vind het anders zo'n donkere quilt worden.
Ik ben weg van leuke stofjes met tekeningen erin.




Hieronder zag ik het stofje en dacht, dit moet ik hebben.



Ook mocht er wat groen in de quilt.






Daarna ben ik begonnen met blokken 
die eigenlijk van broderie Perse zijn gemaakt.
Ik vind het mooi, maar het is niet zo mijn ding.
Ik heb wel het een beetje gedaan in de stijl van de quilt.
Een krans, etoile rondje met een randje eromheen.
Daarom ben ik in boeken gaan snuffelen.
Een bloementje hier en een blaadje daar.
Ergens anders zie ik een leuke bloempot.
Dit zijn de eerste 3!







Het geheel ziet er nu zo uit.
Vindt het wel wat worden.
Precies mijn stijl.


En wat doen we vandaag verder.
Nou hier is de Willem II koorts toegeslaan.
De mannen zijn richting de Kuip
DH als hoofdsteward, en de DS's als supporter.
Mijn vriendin komt straks met haar dochter en nog een vriendin,
 hier tv kijken.😊
Om 16.00 uur de voorbeschouwing.
18.00 de wedstrijd.

Voor iedereen die voor Willem II is heel veel plezier met kijken.
Natuurlijk ook voor de Ajax supporters onder ons.

Mayra is er klaar voor.

Een hele fijne zondag voor iedereen.
En misschien de beker mee naar Tilburg?????

Groetjes Merian en Mayra.❤




4 opmerkingen:

  1. Dag Merian, nu een spannende middag voor jullie. Leuk dat je een eigen twist geeft aan je Wistarquilt. Dat maakt het zoveel leuker. Mooie blokken. Succes met WII

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn het prachtige blokken en als je afwisselt met lichte en donkere blokken wordt het nog mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer, jammer. Niet gelukt.
    Maar je hebt wel prachtige blokken gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blokken van de Sarah Wistar quilt.
    Beterschap.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen