The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

dinsdag 6 november 2018

Verwendag bij Super Goof!!

Wat was het een heerlijke verwen-dag bij Goof op zolder.
Ik ging al op tijd weg.
7.45 richting Hardewijk.
Waar Marjo en Arja al stonden te wachten.
Samen gingen we verder richting Super Goof.
Auto geparkeerd, over de brug gelopen,
klein stukje door het centrum en je bent bij Goof.
Er waren nog andere quiltsters die Marja kende.
Helaas ben ik jullie namen al kwijt.
Sorry hiervoor.

Een hartelijk ontvangst,
met een heerlijke appelflap.

Wat een heerlijke zolder.
Je voelt je eigen meteen welkom.
Overal waar je kijkt hangt iets moois.
Het straalt zoveel warmte uit.
Je voelt je meteen thuis.

Ik heb aan mijn Strawberry fields gewerkt.
Nog een bloem of 5!



 Als lunch een heerlijke Pompoensoep.
Met lekker broodjes.

De tijd vloog om.
Het was zo 15.00 uur.
Nog even door het centrum lopen,
de benen strekken.
En lopen we over de brug richting de parkeerterrein.
De auto in, en terug naar huis.

Het was een heerlijke dag.

Nu hard bezig om de Snowballs quilt door te quilten.
Hij was al voor de helft doorgequilt.
Ik heb er nu bijna elke avond aan gewerkt.
En dan is de rand aan de beurt.
Veel kijken op pintrest en daar heb ik wat gevonden.
Ik heb de rand wat vergroot.
Geseald en uitgeknipt.
Nu kon ik alleen de buitenlijnen zetten.
Wat puzzelen en op papier tekenen,
 de oplossing zien jullie, een mal van het witte papier.
En kan ik ook de binnen lijnen zetten.
Dit gaat goed.
De eerste rand is al klaar.




Mijn werk tafel maar weer eens opgeruimd.
Wie weet voor hoe lang??
Want soms krijg ik zomaar in eens een idee.
En ja, dan is het weer een puinhoop.



De eerste 3 rijen van de Birdsquilt zit al aan elkaar.
Ik ga vanmiddag er weer mee verder.
Nog wat vogeltjes appliqueren.

Mayra heeft haar wandeling al gehad.
Dus die ligt uitgeteld.

Fijne week verder.

Groetjes Merian en Mayra.


9 opmerkingen:

  1. O... dat lijkt me ook REUZE leuk en gezellig bij Supergoof op zolder :o))
    Je sneeuwballen quilt vind ik ook mooi!
    Ook al 'last' van al die ideeen ;o)
    Genietze !
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig, zo'n dag op zolder bij Goof. Heb wel even een vraag, heb je een roze snij-mat? Is dat iets nieuws?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om op zo een zolder een workshop te volgen.met zoveel moois

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo een verwendag echt luxe lekker kletsen, heerlijk eten en mooie quilts zien. Dat hebben we soms nodig. Wordt mooii je sneeuwballen quilt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo,n dagje bij Goof op zolder..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja heerlijk hè zo'n dagje bij Goog. Verder ben je lekker bezig zie ik wel! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    หนังสารคดี

    BeantwoordenVerwijderen