The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

vrijdag 10 februari 2017

Er zijn weer blokjes doorgequilt van The Stones.

Jip, het is zo'n heerlijk werkje.
Vooral "savonds in de stoel.


 De eenzame bloem, die kreeg een streepje.


Links: een bloem die een extra blaadjes kreeg.
Rechts: een staand bloem, kreeg een mooi ruitje.



Mijn Dowton Abbey blok.
Ik heb er om heen gequilt en de verdiepingen gedaan.



Links: Mayra in het bootje, kreeg een streepje erbij.
Rechts: de ster met een hartje.



Een Hexagon-bloem.
Ik heb er een rondje van gemaakt met in de hoeken iets.


De nine-patch met hartjes in de hoeken.


De rondjes.



De mooie rondjes met bloemen en rondjes.
Vond het moeilijk hoe ga ik dit doen.
Om de grote ronden en door de blaadjes.



Nog een nine-patch.
Met kruisjes en hartjes.



Ik zag dat ik nog maar 4 rijen van 7 stuks hoef te doen.
En dan de rand nog.
Daar ga ik maar eens een malletje voor maken.

Hoe...... ik weet het bijna.

We hebben vorige week een nieuwe lens aangeschaft.
Even uit proberen.
Ik vind fotograferen ook erg leuk.


Mos op een boomstam.


De tafel buiten, (ideetje voor een kerstkaart volgend jaar.)


Het meisje in de tuin



En natuurlijk Mayra in het bos.

Zo dit was het weer.

Een fijn weekend iedereen.
Merian en Mayra


Nog eentje dan:);)


8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk blogje. Heerlijk om de Stonefields zo te quilten. Mooie foto's. Heel fijn weekend. Gr. Maud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi je quiltblokjes @
    Vooral de nine patch :0)) Mooie kleurtjes en motiefjes bij elkaar !!
    En t lijkt me heel fijn ...Zo 'n goede mooie camera!
    Mooie buiten sfeer foto s en Maya:0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ,wat is het toch fijn om al die Stonefields blokjes weer te zien. Hij wordt prachtig ! Zelf vind ik het een beetje jammer dat de mijne al af is....het was een feestje om aan te werken;ga lekker door zo. Groetjes van MoniQuilt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, je nieuwe gequilte Stonefields-blokjes, die nu met het quiltwerk helemaal tot leven komen!
    vooral die met het rondje en de blaadjes, en die van Downton Abbey vind ik heel origineel gequilt.
    Je nieuwe camera maakt prachtige foto's, en vooral die laatste van Mayra is zo leuk!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zoals je de Stones doorpit. En wat een mooie foto's. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer van die mooie stonefields blokjes.
    Je schiet al heel goed op.
    Mooie foto's, leuk hè om met een nieuwe lens te spelen.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja
    🐶🐶🐶

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blokjes zijn erg mooi! Leuk om te zien hoe je en blokje anders quilt.
    Mooie foto's!
    Groetjes, Régine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gequilt je blokjes, leuk om ze zo apart te zien, groet christine

    BeantwoordenVerwijderen