The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

donderdag 18 juni 2015

Weer thuis ........

Weer  thuis na een fijne Engelse vakantie
en een weekend Budapest.

In Engeland heb ik weinig op het quilt gebied gedaan.
We hebben veel gezien en daardoor niet altijd
de puf om dan nog iets te doen.
Ik heb wel lekker liggen te lezen.


Zoveel moois gezien.
Bourton on water, het Warwick castle, de katedraal van Canterburry.
En natuurlijk door de mooie natuur rijden
 en kleine dorpjes bezoeken.

Ook nog op stroop tocht geweest voor lapjes.



Ik kijk altijd of er wel quiltwinkels in de buurt zijn!!
En DH vindt dat ook niet erg. (pff gelukkig)

Daarna zijn we lekker een week thuis geweest.

Maar ook weinig gedaan.
Wel wat hexagonnen gemaakt,
 dat koste me nog het minste moeite.

Dinsdag nog naar een quiltvriendin Marja geweest in Ermelo.
Niets gedaan maar heerlijk geklets en ze heeft me met mijn 
Singertje geholpen. Ik deed iets verkeerd met het inrijgen.
Kreeg ook nog een paar mooie lapjes.

Met DH en Mayra een flinke wandeling in Oisterwijk gemaakt.
Werden wat meer km dan gepland door  een verkeerde afslag.
Maar het was heerlijk!!




En toen was het vrijdag 12 juni 
en ging ik met vriendin Judit naar Budapest.
 Het verjaardag kadootje van DH toen ik 50 werd.
Ik mocht met een vriendin een weekendje weg.
Ook daar veel gezien en veel gelopen (bijna 60 km in totaal).


Geen lapjes gekocht,
wel een leuk klein wit tasje,  een sjaal,
een rose dotte mok( kreeg ik van Judith), een blikje en een 
mini make up tasje.

Vakantie is weer voorbij!!
Weer aan het werk.
Vanmiddag beginnen we met een teamoverleg.
En het weekend mag ik aan de slag.

Ik kijk terug op een paar heerlijke weken.
Ga daar nog een paar mooie fotoboeken van maken.

Groetjes Merian en Mayra!!





2 opmerkingen:

  1. Dat waren dus heerlijke en afwisselende vakantieweken. Lekker hoor! Maar als je leuk werk hebt en fijne collega's dan is werken toch ook geen straf. Weer lekker in je dagelijkse ritme. Kan je ook weer steekjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke weken heb je gehad. En natuurlijk kijken we altijd even of er lapjes in de buurt zijn! Moet gewoon even... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen