The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

dinsdag 16 december 2014

De Gossip blok en de kerstquiltjes...

Eerst een paar foto's van de Gossip.


Deze bestaat uit kleine stukjes.
Wel weer leuk om te patchen.

Het volgende blokje bestaat uit een lepel
 en tekst.
De tekst komt er nog op.



Ben nu bezig met de 2 dresdenplates .
Die komen hier nog naast.


En ik kan ECHT niet tellen.
Het waren en toch 16!! bij de vorige dresdenplate.


Volgende keer foto's dat hij helemaal af is.

Hier hangen ook de kerstquiltjes weer.


En zien jullie die mooie Kerstman.
Ik heb van een hele lieve vriendin al mijn verjaardags cadeau gehad.
Een mooie Jim Shore.
Dan kon ik er nu al van genieten.



En hier onder het Rendier die we bij Atelier Bep hebben gemaakt.
Hij zit mooi in een oude duwslee van de Opa van DH.


En nog een mini kerstquiltje.
Het patroon komt Atelier Bep.


De regen komt nu weer met bakken naar beneden.
Ik ga de soep maar warm maken!!

Groetjes Merian en Mayra
 (die lekker in haar warme mandje ligt)








8 opmerkingen:

  1. Hij is gaaf! Wat een mooi cadeautje. De quiltjes zijn schattig. Volgend jaar maar op tijd een hint geven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi :0))
    En t onderste kerstquiltje is wel heel leuk ook met de gebruikte lapjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooi cadeautje! Gezellige hoekjes heb je gemaakt. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, vergeet ik nog te zeggen dat je weer van die mooie kleurtjes gebruikt voor je quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellig toch zo de dagen naar de kerst toe? heerlijk kan er zo van genieten,...
    Groetjes Wilma en pootje van Boyke,..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet het er toch gezellig uit bij jou !! En die stofjes voor je Dresden Plate zijn echt prachtig. Ik heb je blog onlangs toegevoegd aan mijn leeslijst, dus nu kan ik vaker bij je kijken. Ik ben benieuwd naar die quilt als hij af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gezellig en warm oogt dit allemaal. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gebruik jij toch mooie kleuren voor je Gossip! En wat heb je ook leuke kerstquiltjes hangen!!!
    Die oude slee vind ik trouwens ook heel bijzonder. ;-)
    Alvast hele fijne dagen gewenst en een heel goed 2015!

    BeantwoordenVerwijderen