The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

zaterdag 17 mei 2014

Yes, Hobby kamer klaar!!!! en een blok van de HSH!

Veel te lang geleden dat ik op mijn blog heb geschreven.
 Maar ja het had een goede reden. Mijn hobby kamer is klaar.
We hebben hard gewerkt. Veel hulp van DS Sven en DH Jurgen gehad.
 Van de week de eerste Bee gehad met de Steekjes Los.
Kijk maar.


Eén muur is mooi oudroze geworden.
Even een aparte foto laten zien.
Een groot prikbord gemaakt.
waar heel veel op kan, hij is 1.22 bij 1.65.


Ik geniet elke keer als ik hier binnen kom.
Wat voel ik me dan rijk.

Ik heb ook weer een blok af van de HSH. Het achtste blok.


Er moet nog wel het jaartal op, dat moet ik nog even uitwerken op de PC.
Ik ben ook al weer met het laatste blok begonnen.
Mijn streven is op de  terugkomdag van het Dotten weekend, om dan de top af te hebben.
Of dat lukt, weet ik niet.

Mayra is verliefd op balletjes.
Vandaag vondt ze er ook weer eentje in het bos.
Ze heeft er wel zo'n goede neus ervoor.
En dan gek doen!!!!




Iedereen een fijne zonnige zondag.
Geniet ervan!!

Groetjes Merian en Mayra.


14 opmerkingen:

  1. Yes Merian, ziet er super goed uit !!! geniet ervan dat je ruimte hebt voor je hobby, en voor jezelf !!! xxx sjannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat prachtig geworden! Daar kun je zeker van genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat komt goed daarboven! De eerste zit is goed bevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij zit jij nooit meer in de woonkamer. Ik zou het wel weten.
    Moet mijn man ook maar eens lief aankijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. piep die kamer ziet er heerlijk uit meid,
    geniet ervan met volle teugen net als woefie
    met bal knufje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. da's boffen zeg, zo'n heeeeeerlijke quiltkamer voor jezelf! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een prachtige quiltkamer. Ik kan me zo voorstellen dat je er erg blij mee bent. Geniet er van en nog een hele fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er gezellig uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een mooie hobbykamer! Die roze muur is echt tha bomb! En je HSH-blok is weer mooi. Ben benieuwd naar het eindresultaat..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hobbykamer lijkt wel een winkeltje. Zo mooi en zoveel. Lekker genieten toch????

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat is je hobbykamer mooi geworden en alles zo netjes op zijn plek (dat duurt hier nooit zo lang ;)
    Ik vind je bord met quiltblokken om van te smullen :)
    fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ziet dat er énig uit!!! Zó gezellig! Lekker ook zo'n bord waar je je blokken op kunt prikken hé? Dat wil ik ook nog wel eens graag hebben. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Och kijk dan toch, wat een gezelligheid! Kan me voorstellen dat je daar het grootste gedeelte van je tijd wil bivakkeren! Ook een heel goed idee trouwens, dat bord waar je al je gemaakte blokken op vastzet!! Heel mooie kamer geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige quiltkamer! Zo'n groot prikbord lijkt mij ook het einde.

    BeantwoordenVerwijderen