The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

donderdag 10 april 2014

Van alles en nog wat ..........

Afgelopen zaterdag eerst met DH en Mayra
 naar de Brocante markt in Heusden geweest.
Het was lekker weer.

Dat Mayra een goede neus heeft dat wisten we al.
We liepen langs een kraam en daar lag een echt konijnenvelletje.
Ze was er helemaal gek op.


Na de markt lekker nog even rondgewandeld in Heusden en langs de kade.
Deze brug was wel heel stijl en Hoog.



Dit was wat we hadden gevonden.
Een mooie kapstok voor weinig geld en 
een bakmalletje van een bloem.



De zondag gingen we met Steekje los 
en 2 van Eigenwijs uit Waspik naar de Quiltbeurs in Rijswijk.

Eerst  een lekker  bakje thee of koffie drinken met Jeannette.
En bij kletsen natuurlijk.


Daarna de beurs op.


Staan kijken bij hele mooi tassen.



Zoeken in de sprokkellapjes bij het Quilterspalet.



Bij Atelier Bep lekker neuzen en natuurlijk wat lapjes scooren.



Je ziet er altijd zoveel!!!



Tijd om even wat te eten, Johanke en Sabine zitten lekker aan de friet.



Farmyard had weer zoveel leuks in de kraam staan.
Ik zag een heel leuk oud rose stofje, helaas was hij op.
Op  het einde komen we nog een keer bij de kraam.
En ze vroeg jij zocht toch dat roze stofje, Ja zeg ik.
Ik heb nog een stukje liggen thuis, ik wil het wel opsturen.
Nou, daar zeg ik natuurlijk geen Nee tegen.
Ik had het stofje woensdag al binnen.
Dank je wel.

Mijn buit was deze keer ietsje pietje groot.

Heel veel stofje voor de nieuwe Quilt (Gossip in the Garden)

Daar had je van een lichte kleur 2,3 m nodig.
En ik zag een hele mooie lichte  voor de helft van de prijs nu (Quiltpalace,)
 die heb ik natuurlijk even meegenomen.
Knoopjes en lijmstiften.




Een leuke kip op de crea-beurs gevonden.



En Kantjes !!!!



Verder gaat er hier in huis wat veranderen.
Oudste DS Kevin gaat de deur uit.
Morgen krijgt hij de sleutel.
Dus dat wordt wat schilderen (ikke niet, want dat gaat helaas met mijn lichaam niet)
Maar ik zorg dat de gordijnen netjes hangen, dat ze geen honger lijden.
Wel spannend maar ook heel leuk.
En dan gaat DS Sven naar de zolder,
en krijg ik de kamer van DS Sven.
Dat wordt mijn Hobby-kamer.
Daar is ook de kapstok voor.

We hoeven ons niet te vervelen de komende weken.
Maar dat doen Quilters toch nooit!!

Groetjes en een fijn weekend.
Merian en Mayra.




6 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een leuke kapstok gekocht op de brocante. En heerlijk als jij straks jouw eigen hobbykamer kunt inrichten, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was weer een gezellig dagje quiltplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen zowel op de brocante markt al op de beurs.Ja dat is heerlijk een eigen quiltkamer en die wordt natuurlijk ingericht in de bekende Merian-kleurtjes.SUCCES met het inrichten.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk dat je je eigen kamer krijgt. Dat zal leuk zijn om in te richten! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh meid, wat een leuke dingen allemaal. De leuke beurs met aankopen en verleidingen en dadelijk de veranderingen in je huis. Heel veel succes en plezier et alles. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meriam que bonitos trabajos hacen! que lindo esa reunion de amigas. Me encantó tu perrita!

    BeantwoordenVerwijderen