The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

dinsdag 14 januari 2014

Zal ik wel of niet.........................

Zal ik wel of niet het bolletje garen pakken,
moet Mayra gedacht hebben.


Zie Mayra haar ogen!!

Ze heeft het niet gepakt!
Hier een  duidelijke foto van het haakwerk.
Ben zelfs aan een tweede deken begonnen.
Die is maar 96 steken breed.
Het is katoen wat ik in de thee heb gedaan.



Ik zocht een leuke map om het patroon er in te doen.
Nergens iets naar mijn zin gevonden.
Dan versier ik er zelf toch eentje,
We kopen een bruine map bij de Hema.
En we gaan wat plaatjes printen, en dan krijg je dit resultaat.



Verder ben ik met de HSH verder gegaan.
Sterretjes zitten aan elkaar.


We beginnen nu met de tulpjes.


Heel leuk om te doen, maar het blijft opletten 
dat je het niet omgedraaid doet.

Vorige week een nieuwe telefoon gehad.
Daar moest natuurlijk een leuk hoesje om.
Ik kwam op de site van kadowereld terecht. 
 Een collage foto gemaakt in picasa.
En dit is het resultaat.
Mayra, mijn lievelingsbloemen (pioenrozen) en het quilten.


Nog een leuke tweede helft van de week voor de boeg.
Morgenavond bee van Steekje los bij Sabine.
Donderdag bij Bee bij Anske.
En zondag naar de Singertjes dag bij Bep.
Gaan er nog mensen uit het Zuiden naar Bep?
Misschien kunnen we dan samen rijden.
Ik hoor het graag!

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuke dingen om te laten zien, de deken heeft mooie kleuren. Home sweet home lijkt me erg leuk om te maken.

    Groet Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent met leuke dingen bezig en wat een schattige foto van je hond. Leuke uitstapjes in het vooruitzicht. Ik ga niet naar Bep. Beetje te ver weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier dit weekend. Je HSH is weer een stukje verder af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kom vanuit Noord-Holland, dus ik kan je geen lift aanbieden. Tot zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke creatie's:0)
    veel plezier bij al t leuks dat je nog gaat doen !

    groetjes,
    simone

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk allemaal zeg. En wat een goed idee dat telefoon hoesje. Zo is het heel persoonlijk en niemand heeft zo'n zelfde. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen