The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

maandag 30 december 2013

De kerst is weer voorbij.
Heerlijk gewerkt, nu lekker vrij tot 3 januari.
Zaterdag middag lekker een wandeling
 in de duinen gemaakt met Mayra.
Ze is al weer 1 jaar en 7 maanden.


Ze heeft met kerst ook Cadootjes gehad, zoals jullie kunnen zien.
Een mooi bot, en een speel bal en een klein eekhorentje van de DS's

Ik zelf ben heel erg verwend met van alles kijk maar.
Van DS's, de quiltboeken, oorbellen en de portomonai.
van DH een Sari-armband en de DVD's van Downton Abby.


Ik was aan een Ribbel deken begonnen.
Mayra ging er steeds op liggen.
Dus, hij ligt nu in haar mand. Hij is niet zo groot geworden.
Kan ik lekker aan mijn nieuwe deken beginnen.
Ze ligt er heerlijk op.



Proeflapjes voor de haakdeken zijn gemaakt.
Om te kijken welke haaknaald ik ga gebruiken.
Hier kun je een foto zien van de oorspronkelijke deken
.haakdeken 2014

Iedereen een heel fijne jaar wisseling en
 een GEZOND en GELUKKIG nieuwjaar.
Ik zelf heb niet zoveel met oud en nieuw.
Ik wens iedereen, iedere dag het allerbeste toe.
Ik kwam dit gedicht tegen, vind het wel mooi.



Groetjes Merian en Mayra



5 opmerkingen:

  1. He waar zijn de bellen? Leuke cadeautjes wat kennen ze je toch goed! :-)
    Tot donderdag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie cadeautjes heb je gehad,gniet van je vrije dagen en een fijne Jaarwisseling en natuurlijk een Gelukkig en Creatief en vooral Gezond 2014.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie quiltkado's:0)
    Ook een fijne jaarwisseling (die dagen heb ik avonddienst; 0)
    En een goed 2014 gewenst!
    groetjes,
    simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach die Maya in haar gehaakte deken, wat ongelooflijk leuk. Het allerbeste voor 2014

    BeantwoordenVerwijderen