The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

zaterdag 31 augustus 2013

Quilt-it Dotty Opendag.

Vanmorgen met Anita naar de Open dag bij Quilt-it Dotty geweest.
Johanke en Sabine konden niet mee helaas.
Maar we hebben hun ook ingeschreven voor het quiltweekend in maart.
Was al erg druk meteen.
Ik heb een paar lapjes gescoord
en wat zijde garen want dat is bijna op. Een paar kleine lapjes en wat grotere.
En de H250 voor het apliceren, die wil ik wel eens uitproberen.


Er hing een leuke klosjes Quilt, wel niet mijn kleuren
 maar daarom zeker niet minder mooi!
Marjolein was vandaag de administratieve kracht!!!

En dan sta je in het halletjes stofjes te aaien,
Zegt er iemand tegen je: 
Jij bent toch van die Hond en ik herken je lapjes. (de kleurkeuze)
Ja, dat ben ik als je Mayra bedoelt.
Dat is wel heel grappig.

En nu, is mijn voornemen om te gaan quilten.
Iedereen een fijn weekend.

Groetjes Merian
en Mayra.




6 opmerkingen:

  1. Grappig, leuk, vreemd en raar om herkend te worden van je blog! Dat ze je herkennen van je stofkeuze vind ik wel heel bijzonder! Mooie foto's van de open dag. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij bent snel. Het was weer gezellig en ik heb alleen maar lopen aaien.
    Nu ook wat steekjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was gezellig vanmorgen bij Dorry. Leuk om je weer even gezien en gesproken te hebben. Gelukkig kan ik ook mee op weekend :)
    Straks ga ik ook eens een steekje zetten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je in Tilburg was en wat leuk dat je dan herkend wordt door een andere bloglezer. Zo bijzonder is dit steeds. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat jammer dat ik je niet herkend heb, ik was er ook samen met mijn dochter en kleindochter. Zij zat in de tuin een computerspelletje te doen. Ook ik ga mee op weekend dus dan zien we elkaar zeker.
    Fijn weekend
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Overzomeren in Frankrijk is heerlijk maar als ik nu weer je blog lees over een open dag bij Dorry, dan wil eigenlijk wel weer snel naar huis. Mis toch wel al die quilt-activiteiten! Elk voordeel heeft z'n nadeel denk ik dan maar. Merian, wat is H250 voor applicatie? Ik heb werkelijk geen flauw idee wat dit nu is. Auckje

    BeantwoordenVerwijderen