The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

vrijdag 25 januari 2013

Verjaardags Bee.

Ja, gisteren had ik een verjaardags Bee van mijzelf.
Ik werd gisteren 48 jaar, 
en vind het dan leuk om mijn Quiltvriendinnen uit te nodigen voor een Bee.
Moest wel mijn huis verbouwen om allemaal te kunnen zitten.
Ik en ook hun hebben heerlijk gequilt, geklets en gelachen.
En  ik heb ook heel veel leuke cadootjes gehad. Ben erg verwend.
Natuurlijk lapjes, de Quiltmania, mooi doosje met bedeltjes, Kadobonnen,
 geld, echte engelse dvd van kostuumdrama's van de BBC,
 plantjes, leuke rose waxine lichtjes en een hele leuke rose witte gestippelde paraplu.

Ik had lekker eigen baksel gemaakt.
Zoals Bokkepootjes,  gevulde Kruidcake en Blondie cake en Cookies.


Er was een hele kleine show on Tell.

Het tasje van Johanke.
Geweldig mooi van Japanse stofjes.


De Vingerhoedjes Quilt van Sabine.
We mochten nu pas de top zien, want de rand was een verrassing.


Het was een hele gezellige dag.


Zelfs Anita is even geweest.
Fijn dat je kon komen en dat het gelukkig weer de goede kant op gaat.


Ik ga weer verder met de laatste rand van de huisjes.
Iedereen een fijn weekend.

groetjes Merian

12 opmerkingen:

  1. Van Harte Gefeliciteerd nog hoor !!

    Wat een mooie Vingerhoedjes Quilt !!:O))
    en alle andere projectjes, lapjes, gezellige foto's zijn ook "een plaatje";o))

    Fijn Weekend,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad. Kun je zelf Bokkepootjes maken? Wat knap! Zien er heerlijk uit.
    Schattig Japans mandje en mooie vingerhoedquilt, leuk die rand.
    Groetjes, Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte en wat een leuke manier om je verjaardag te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!!!! Dat zag er allemaal lekker uit!!!
    Mooie quilt en mooi mandje.
    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het was hartstikke gezellig en lekker!! Die kostuumdrama's wil ik nog wel eens zien........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er lekker uit,zelfgebakken bokkepootjes lijkt me heerlijk.Nog Gefeliciteerd en nog vele vele jaren.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. alsnog van harte gefeliciteerd en wat een leuk idee om zo je verjaardag te vieren. fijn ook da tje zulke kadootjes hebt gekregen. dat is toch veel leuker dan douche- of badschuim, zoals hier gebeurd
    groetjes en fijn weekend
    Bernadette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd en leuk zo,n verjaardags bee. En jullie show en tel was ook leuk, het idee met de rand van de vingerhoedjes is geweldig zeg.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. *P*R*O*F*I*C*I*A*T!!!!! Met je verjaardag!
    wat ziet het er allemaal heerlijk,gezellig en mooi uit!
    En wat fijn om Anita te zien zitten!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat nog Merian! Ziet er allemaal leuk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd, wat zullen jullie het leuk gehad hebben!
    Groetjes, Francis

    BeantwoordenVerwijderen